Ati radeon XFX 4870 1gb crossfire

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Hallo allemaal!

Ik heb zelf een Ati radeon XFX 4870 1gb en nu zat ik erover te denken om er nog een te kopen en deze in crossfire te zetten. Nu is mijn vraag of dit veel zal schelen met de snelheid, of dat ik dan beter een duurdere/betere kaart kan kopen?

Alvast bedankt,
Drioras

4870 in crosfire is ongeveer gelijk aan een 4870x2 kaart :)
Deze is ongeveer weer vergelijkbaar met een 5870.

Een leuke upgrade optie. 2de hands kosten ze niet veel meer.

Bedankt voor je reactie:P

Ik dacht dat je voor crossfire maar de helft van de snelheid terug kreeg.
Heb ik vandaag weer iets geleerd :)
En weet je dan misschien ook een winkel waar ik er eentje kan kopen? Heb gehoort dat ze deze kaart niet meer maken en heb zelf niet zulke goeie ervaringen met marktplaats:(

En als ik deze kaart in crossfire zet, moet dit dan ook met een XFX kaart? of is een kaart van een ander merk ook goed? ik bedoel dan niet een Nvidia maar ik bedoel dan een
Ati Radeon Club3D 4870 1gb ofzo?

Alvast bedankt :)
Drioras

Hoi !

Merk van de kaart is niet belangrijk, alleen de chip (ATi 770 - HD 4770) moet hetzelfde zijn.

Zover ik weet is de kaart nieuw niet meer te hoop; de laatste XFX"s zijn als overjarig 'n paar maand geleden voor 89 Euri's verkocht.

Greetz,

Harry.

Zal het dan niet precies hetzelfde uiterlijk moeten hebben?

Nee uiterlijk kan verschillen. Elk merk heeft wel een eigen koeler.Nee uiterlijk kan verschillen. Elk merk heeft wel een eigen koeler.Nee uiterlijk kan verschillen. Elk merk heeft wel een eigen koeler.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan