ATI Radeon xpress 200 series

Status
Niet open voor verdere reacties.

MikaTon

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2012
Berichten
14
hello everybody,

ik zou een nieuwe videocard willen kopen, maar ik weet niet de welke te nemen, voorlopig. heb ik diegene die in de titel staat, maar die ondersteunt niet eens pixel shader 3.0.
welke kaart zouden jullie me aanbevelen, gezien dat ik redelijk zware spellen speel (COD, burnout paradise,...) en ook design doe op photoshop cs5 en aftereffects cs5 en cinema 4D.
ik heb een budget tot 100€, min 25 voor extra ram, dus in totaal €75 maximaal!

Mijn MoBo: HP asterope2
Processor: Intel Pentium D 805
RAM: 1Gb DDR2@226MHz

I heb een HP-Compaq Presario SR1000
 
Vergeet het helemaal met een dergelijke pc om zware spellen te spelen: De processor is niet snel genoeg, de hoeveelheid geheugen is te weinig etc.
Investeer niets in deze pc, en spaar door.

Spaar voor een echte game-pc, of koop een tweedehands (minstens Core 2 Quad processor erin, minstens 2 GB snel intern geheugen erin, aparte videokaart met minstens 512 MB eigen geheugen van redelijk tot hoge snelheid etc.)

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
ben het helemaal eens met Dnties de pc is dusdanig verouderd dat upgraden geen zin meer heeft
als je dit toch persee wilt doen dan ben je geld aan het weg gooien
 
zijn zeker?

Zijn jullie zeker, echt niets aan te doen?
anders kan ik met medium end spellen wel overleven, mijn processor draait op 2.66GHz, en de extra RAM is geen probleem. het max dat ik kan plaatsen in die computer is 2Gb denk ik.
Ik bedoel, ik kan geen 2500€ uitgeven voor een gamercomputer van Asus...
 
Die xpress 200 zit in een intel d102ggc2 moederbord? heb net hetzelfde, heb er een grafische kaart van 35 euro ingezet (geforce 210)
die xpress 200 kon cod4 op 800X 600 niet eens deftig spelen!
 
zeer zeker echter hoef jij echt geen 2500 euro te besteden aan een nieuwe game computer
die kun je al snel voor 600 a 700 euro krijgen

2500 heb je niet eens nodig een high end game pc kost normaal rond de 1000-1500 euro
 
Laatst bewerkt:
dit is een voorbeeld:
Grafische kaart: EVGA GeForce GTX 560 2048MB Superclocked
Cpu Intel® Core™ i5-2500K
Cpu koeler: Noctua NH-C14
Voeding: OCZ ModXStream Pro 500W
SSD: OCZ OCT1-25SAT3-128G
Moederbord: GIGABYTE GA-Z68X-UD3H-B3
Hdd: Samsung HD103SM
Ram : Kingston HyperX 4 GB DDR3-1333 Kit

Dit kan al wat games aan :p
 
droom

waaw, dit is dé droom, jammer genoeg kan ik me dat niet veroorloven met mijn ouders die echt anti-computer zijn. :'(
is er geen niet te dure videokaart met 512M en die pixel shader 3 ondersteunt?



ps: dank jullie wel om zo snel te antwoorden, dat doet me plezier ^^
 
Die xpress 200 zit in een intel d102ggc2 moederbord? heb net hetzelfde, heb er een grafische kaart van 35 euro ingezet (geforce 210)
die xpress 200 kon cod4 op 800X 600 niet eens deftig spelen!
Gelukzak, die geforce kost 50€ op de site ^^
 
als het goed is is die xpress 200 een onboard videokaart

om te weten wat voor een videokaarten jij kunt ondersteunen moeten wij weten wat voor een moederbord je hebt
als dit pci-e is dan zou een simpele HD5450 al voldoen
 
als het goed is is die xpress 200 een onboard videokaart

om te weten wat voor een videokaarten jij kunt ondersteunen moeten wij weten wat voor een moederbord je hebt
als dit pci-e is dan zou een simpele HD5450 al voldoen

ik heb het al gezegd denk ik, het is een HP asterope2 (volgens speccy)
 
als dit klikerdeklik jou moederbord is dan kan het
ga er alleen niet vanuit dat de HD5450 goed zal presteren dit is namelijk een workstation kaart

CS5 en after effects kun je gewoon echt vergeten burnout paradise en CoD kan net
 
Laatst bewerkt:
gebruik

Hmm, ziet er goed uit, als er staat 1gb nodig, betekend het dan dat ie 1gb van mn ram gebruik?
en is ie compatibel met xp 32bit
wat bedoel je met vergeet cs5 en... : is het onmogelijk om die erop te draaien? want nu runt photoshop cs5 wel op mijn computer (niet aftereffect want daar is 64 bits besturing voor nodig)

maar al dankje voor de info
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan