ATI videokaarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

micheall

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2009
Berichten
103
wat is verstandiger wachten op een ati 5870
aangezien het pas in 2010 zal komen....

of zou ik 2x ati 5770 of een andere model 2x

graag zou ik dikke qualiteit hebben als het maar hetzelfde is als de 5870(mischien beter maar heb er geen verstand van.

budget is ongeveer 350 euro kan iets hoger.

will wel graag met resolutie 1920*1080(fullHD) spelen zonder lagg

groetjes Micheal
 
Naja, dat hangt af van welke gamen je wilt spelen. Indersteunen ze crossfireX dan is de HD5770 handiger, anders maar even wachten tot de HD5870 weer leverbaar is (waarschijnlijk begin januari). Je zou eventueel ook nog 2 HD4890 in crossfireX kunnen zetten. Dat is sneller en goedkoper dan een HD5870. Je hebt alleen geen DX11, ati eyefinity en nog een paar dingen. Maar dat maakt voor de kwaliteit niet heel veel uit.
 
de spellen die ik zou gaan spelen zullen gta 4 zijn cod mw2,crysis zoon soort spellen
 
Wat zijn de rest van de systeemeigenschappen? en vooral je voeding.. welk merk en hoeveel watt...
 
Moet crossfireX nou eigenlijk in je moederbord zitten of alleen in (beide) videokaarten?
 
Beide. Maar de meeste mid/high end kaarten hebben wel zo'n aansluiting. Dus de daar hoef je je geen zorgen over te maken. Je chipset moet je wel even nakijken.
 
moet niks. maar heb 1 of 2 kaarten nodig die net zo goed presteren als de ati 5870.

budget is 350 euro kan iets meer.
-moet spellen op 1920*1080 resolutie aankunnen zonder problemen.
-spellen zoals: crysis,cod mw2, left 4 dead 2 etc etc zoon soort spellen.
 
Ok, je hebt geluk. Bij een X58 mobo heb je het sowieso. Of je SLI kan draaien is ander verhaal. Als je 2 kaarten wilt gebruiken moet je eerst kijken of chipset het ondersteunt anders loop je het risico dat het niet werkt.
 
dat is het leuke nou, ik heb er geen een verstand van heb gezocht op internet maar snap er nog steeds de balle van :)

kunnen jullie zeggen welke jullie me aanraden die de zelfde beeldqualiteit/prestaties hebben als de 5870. 1kaart of 2 kaarten. ben van plan er tot 1 jaar zeker ermee te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan