headshot
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 jul 2007
mijn vriend wou zijn processor overclocken, hij had zijn vcore verhoogt maar achteraf wou hij dat niet, hij wist de standaard volt niet meer dus hij haalde de stekker er uit ne haalde de bios batterij er uit met een schroevendraaier.
toen hij dat deed schoot hij uit en raakte hij de videokaart (ati x1500) en beschadigde hem.
hij wou weer opstarten en toen kwamen de beeps, lang, kort ,kort ,kort.
nu is er 1 heel klein blokje (weet niet wat het is) verbogen, hij wou dat terugbuigen en toen brak hij af.
zie bijgevoegd plaatje, ik weet niet zeker of dat het is maar daar lijkt het zeker op.
is er nog iets aan te doen want hij heeft geen geld om nieuwe te kopen.
is dit gewoon weer te verbinden met een draadje?
2de plaatje misschien iets duidelijker
het gaat dus niet om een rond dingetje maar op een klein vierkant zwart blokje van nog geen halve cm
Headshot
toen hij dat deed schoot hij uit en raakte hij de videokaart (ati x1500) en beschadigde hem.
hij wou weer opstarten en toen kwamen de beeps, lang, kort ,kort ,kort.
nu is er 1 heel klein blokje (weet niet wat het is) verbogen, hij wou dat terugbuigen en toen brak hij af.
zie bijgevoegd plaatje, ik weet niet zeker of dat het is maar daar lijkt het zeker op.
is er nog iets aan te doen want hij heeft geen geld om nieuwe te kopen.
is dit gewoon weer te verbinden met een draadje?
2de plaatje misschien iets duidelijker
het gaat dus niet om een rond dingetje maar op een klein vierkant zwart blokje van nog geen halve cm
Headshot
Bijlagen
Laatst bewerkt: