Ati X800 SE of X800 XT?

Status
Niet open voor verdere reacties.

IkWeetGeenNaam

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Ik heb een vraag, is het volgende goed of niet?
Kan ik er veel mee spelen, zoals fifa, ut, farcry etc?

128MB PCI Express™ x16 ATI Radeon™ X800 SE met DVI/VGA - TV out via S-video poort en dual monitor support

of is deze beter:

256MB PCI Express™ x16 ATI Radeon™ X800 XT with DVI/VGA - TV out via S-video port and dual monitor support

? Ik heb er bijna geen verstand van, maar 1 van deze 2 moet ik waarschijnlijk hebben...

alvast bedankt voor de reacties! :)

De ati radeon 800X se 128mb heeft minder mb geheugen en is minder snel maar verder kan je er goed games mee spelen.Ati radeon 800X xt is nog beter heeft 256 mb en is sneller.Maar is wel 599 euro Dus je kunt veel beter de ati radeon 800X se 128mb nemenvindt ik persoonlijk.Tenzij je het er wel voor over hebt of heel veel geld hebt.

hm.. oke, dat d8 ik al ja.. :p en de x300 is dan zeker nog veel minder? maar kan je daar ook nog wel de wat betere spellen mee spelen? en de ATI Radeon 9800 Pro DVI ?

pff, ik denk dat ik de topic titel verkeerd heb .. ik zoek de 'goedkoopste' maar daarentegen de videokaart waarmee je best heel wat kunt .... dus.. wat zouden jullie me aanraden?

Je moet wel een moederbord hebben met PCI Express.

De 9800Pro is een goede keus.

de 9800 pro trekt alle spellen van nu. het is een goede aankoop. heb zelf een 9200 en daar draait doom3 farcy ook gemakkelijk op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan