ATI Xpress 1100, 512MB Hyper Memory

Status
Niet open voor verdere reacties.

Molotovie

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Hey

Is een ATI Xpress 1100, 512MB Hyper Memory een videokaart/grafische chipset die geschikt is voor zware games die grafisch veel vragen?

Greetings,
Molotovie

Laatst bewerkt:
Ik denk wel dat deze geschikt is voor krachtige games ook eens kijken op tweakers.net daar vind je veel info over de kracht van Videokaarten ;)

Nee, ik denk het niet ik heb zelf een Geforce 7300SE 512 mb (Shared), Volgens mij is dat Hyper Memory zelfde als Shared van geforce, dit is geheugen wat die van het interne geheugen afpikt. Ik wist dat niet, ik had de pc gekocht, en geen 1 spel doet het goed.
Ik raad het je zwaar af om een video kaart met hyper memory, shared memory te kopen. (Ook wel bekend als Turbo-Cache Technology)

Bedankt voor de info maar ik heb een computer gekocht en daar zit ie nu in en het is nog wel een chipset ook maar ik zit nu met een probleem
Ik ging een update installeren voor die video-chipset en nu staat er dat ik een ATI XPRESS 200 heb terwijl ik en ATI Xpress 1100 heb
Weet iemand misschien hoe dit komt?

Laatst bewerkt:
Als ik een spel ga spelen dan gaat het echt helemaal schokkerig en ik heb 767MB RAM en mijn videokaart snoept daar 364 ongeveer vanaf en mijn computer heeft sowieso al 512MB nodig om te draaien dus als ik dan een reepie erbij koop van 512MB dan zou hij weer goed moeten draaien?

Greetings,
Molotovie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan