ati2dvag

• Onderwerp starter Onderwerp starter haran
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

haran

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2006
Ik heb een mooie screensaver geinstalleerd, maar als hij er +/- 10 minuten instaat, dan springt er een schermpje in dat mijn "beeldschermstuurprogramma ati2dvag" niet meer goed funtioneerd, en dan heb ik een heel raar beeld en moet ik hem opnieuw opstarten waarna ik weer een schermpje krijg met dat de pc. hersteld is van een ernstige fout.
Wie kan mij helpen. Groetjes Haran. :(

Hoi Haran,

Heb je al eens geprobeerd om dat foutenrapport naar Windows te versturen? Daar krijg je de mogelijkheid voor in XP. Vaak heeft Microsoft in zijn database al een antwoord voor je klaarliggen.

James :)

Hoi,

Dit heeft niets met windows te maken, maar met je videodriver.

Herinstalleer even je drivers van de videokaart, en het probleem zou weg moeten zijn.

Als je wat van computers afweet zou je ook de dll die corrupt is kunnen terugzetten/overschrijven.

http://www.driverskit.com/dll/link/165.html

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dit heeft niets met windows te maken, maar met je videodriver.

Herinstalleer even je drivers van de videokaart, en het probleem zou weg moeten zijn.

Als je wat van computers afweet zou je ook de dll die corrupt is kunnen terugzetten/overschrijven.

http://www.driverskit.com/dll/link/165.html

mavaros, zou jij me ook kunnen zeggen hoe ik dat bestand kan overschrijven, want als ik dat probeer krijg ik een schermpje van, dat hij het bestand niet kan overschrijven omdat het bestand in gebruik is of dat mijn schijf vol is.groetjes haran.:(

ga ik proberen dank je wel, ik laat wel ff weten of het gelukt is.:thumb:

Hoi,

Je moet gewoon alles waar ATI instaat verwijderen. (Wat met je videokaart te maken heeft.).

Dan restarten, en dan gewoon je videodrivers gaan installeren.

Hoi,

Je moet gewoon alles waar ATI instaat verwijderen. (Wat met je videokaart te maken heeft.).

Dan restarten, en dan gewoon je videodrivers gaan installeren.

bedankt ik ga het proberen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan