Ati2mtag problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaapio

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2006
Hallo,

Ik heb sinds een tijdje problemen met mijn computer als ik een spel speel wat ietwat zwaar ligt op mijn videokaart. (Bijv. Medieval Total War 2 en WoW)
Lichte (oude) spellen als Warcraft 3 en C&C Generals kan ik wel spelen.

Nadat ik 10-15min bezig ben met spelen valt mijn pc uit en start die overnieuw op, met daarna het bericht dat Windows is herstelt van een ernstige fout.
Hierzo de logboek melding van de fout:
error1cf2.png

Dat zal opzich weinig zeggen, maar 5 min voor die error staat deze in het logboek:
error2tp2.png

En ik ga ervan uit dat dat de boosdoener is.

Aan de videokaart drivers kan het niet liggen, heb die er meerdere keren in veilige modus afgehaald en opnieuw geinstalleerd, zelfs drivers van 6 maanden geleden geprobeert om te kijken of het dan nog zo is. Ook heb ik geprobeert andere drivers dan de officiele te gebruiken (Omega drivers), maar zelfs daarmee heb ik het.
Toen heb ik mijn pc "3Dmark" laten doorlopen, en dat lukte wel zonder problemen (op afentoe aan lage framerate na), wat schijnbaar in moet houden dat me videokaart niet kapot is, anders had die dat nooit moeten kunnen doorlopen.

Mocht iemand weten waar het precies aan ligt zou ik het heel erg graag horen, Bij Voorbaat Dank. :D

Ja, die komt zelden boven de 30 graden uit. Een van de vele dingen die ik al geprobeert heb. :confused:

Error code 000000ea = "THREAD_STUCK_IN_DEVICE_DRIVER" - A device driver is spinning in an infinite loop, most likely waiting for hardware to become idle. This usually indicates problem with the hardware itself, or with the device driver programming the hardware incorrectly. In many cases this is the result of a bad video card or a bad display driver.

las ik op het net. Miscrosoft zegt er dit over (in het Nederlands)

Mja, dan nog..
Optie 1 is iets om het probleem te omzeilen, maar dan zijn er geen spellen te spelen - Schiet ik dus niks mee op.
Optie 2 en 3 heb ik beide gedaan, is beide het probleem niet.
Optie 4 zou het nog kunnen wezen, maar als ik 3dmark kan doorlopen (Zwaar grafische 3d animaties) hoort dat het ook niet te wezen.

Oftoewel, er blijft niks over. :shocked:

- Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan