ik heb een hp compaq 8510P met een ATI mobility raedon HD 2600
op willekeurige momenten krijg ik op mijn laptop word mijn scherm zwart, gaat dan terug naar de normale weergave en krijg ik de boodschap
Dit blijft terugkomen en uiteindelijk loopt mijn scherm gewoon vast (heel het scherm wordt wit maar de pc blijft wel draaien).
Het herinstalleren van drivers/videokaart werkt niet (heb ook al geprobeerd op een ghost van toen ik de laptop aangekocht had terug te zetten maar de boodschap blijft terugkomen)
is er iemand die enig idee heeft waar aan dit kan liggen, en of hiervoor een oplossing is?
hier nog even de foutmelding in mijn logboek (ik weet niet of je hier iets aan hebt?):
alvast bedankt
op willekeurige momenten krijg ik op mijn laptop word mijn scherm zwart, gaat dan terug naar de normale weergave en krijg ik de boodschap
Code:
beeldschermstuurprogamma atikmdag reageerd niet meer en is herstelt
Dit blijft terugkomen en uiteindelijk loopt mijn scherm gewoon vast (heel het scherm wordt wit maar de pc blijft wel draaien).
Het herinstalleren van drivers/videokaart werkt niet (heb ook al geprobeerd op een ghost van toen ik de laptop aangekocht had terug te zetten maar de boodschap blijft terugkomen)
is er iemand die enig idee heeft waar aan dit kan liggen, en of hiervoor een oplossing is?
hier nog even de foutmelding in mijn logboek (ik weet niet of je hier iets aan hebt?):
Code:
Product
Windows
Probleem
Videohardwarefout
Datum
30/12/2008 23:22
Status
Niet gerapporteerd
Beschrijving
Een probleem met de videohardware heeft ervoor gezorgd dat Windows niet meer goed werkt.
Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: LiveKernelEvent
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.256.1
Landinstelling-id: 2067
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem
WD-20081230-2322.dmp
sysdata.xml
Version.txt
Extra informatie over het probleem
BCCode: 117
BCP1: 880B3510
BCP2: 8F81CADE