ATI's Catalyst Control Center installeert niet volledig

Status
Niet open voor verdere reacties.

JayKay

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Ik heb al een tijdje een ATI Radeon 4870 HD kaart in mijn PC zitten. Wanneer ik m'n PC opstart krijg ik soms een melding dat er een nieuwe versie beschikbaar is van CCC. Deze installeer ik ook altijd netjes maar sinds kort kwam ik erachter dat mijn laatste update vermeld staat op 24 maart 2012. Toen ging er lampje branden dat er iets niet klopte, aangezien ik altijd wel gewoon update. Ik kwam erachter dat de installatie heel snel verloopt. Het ene moment staat er een balkje met 10% bij "algemene voortgang" en dan springt ie zomaar op installatie voltooid! Als ik dan in het logboek kijk staat er dan maar 1 ding wat ge�pdate is van 20 Mb groot, terwijl de hele update 120 Mb groot was.

Dus ik denk ik ga de boel eens proberen te herinstalleren. Ik netjes alle software deinstalleren, grafische kaart installatie ongedaan maken en daarna in veilige modus opnieuw zoeken naar gewijzigde hardware. Daarna weer normaal opstarten en op de AMD site gekeken voor de laatste update. Deze gedownload en geprobeerd te installeren, maar weer kapt ie de instalatie halverwege af. Als ik dan Catalyst Control Center probeer te openen, krijg ik alleen maar het onderstaande venster:
ccc.jpg

Dat hoort natuurlijk niet. Iemand oplossingen?
P.s. dit is de link van de laatste driver die ik gedownload heb: klik

Mmm, het lijkt erop dat je videokaart 2 beeldschermen herkent, kan je dat nakijken in CCC? Als dat niet lukt, start dan op in veilige modus en download driver sweeper. Verwijder de driver van ati en ga daarna naar apparaatbeheer en gooi daar de displaydriver eruit. Nu opnieuw starten en de laatste driver van Ati installeren.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan