atitool/rivatuner doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

carel23

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2009
atitool
en rivatuner doen het niet
bij atitool staan alle meters op nul kan er niets mee
bij rivatuner kan ik ze wel verzetten maar gebuert er niets
volgens mij ligt het aan de drivers maar ik heb de nieuwste gedownload

[edit]en nu ik toch in het rubriek overklokken zit hoe hoog zou ik een intel pentium dual core
e5300 kunnen opschroefen
bij tweakers hebben ze hem opgeschroefd naar 4.01 ghz [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is niet toegestaan je vraag na een uur/ paar uur omhoog te schoppen. Je laatste twee berichten verwijderd en eentje in het eerste erbij gezet.

Wordt een beetje heel erg gissen voor de helpers. Je geeft niet aan wat voor videokaart je hebt. De ene tool is voor ATI en de andere voor NVIDIA, deze werken dus ook niet op andere videokaarten.

dat van ati werkt op ati en van rivatuner op nvidia dat is onzin want ze werekn tegenwoordig gewoon op allebij de videokaarten
en wat betreft mijn videokaart een nvidia geforce 9400gt pov

Dus geen onzin, heb dit net nog zelf getest. Op mijn Server heb ik een ATI Radeon 2600HD en met Rivatuner krijg ik wel degelijk de melding dat de kaart niet ondersteund wordt.

Waar in Rivatuner wil je schuifjes verzetten? Voor fan control of voor overklokken?

ten eerste had ik hiervoor windows xp met dezelfde videokaart toen gebruikte ik als overklok progama atitool dus die is sowieso te gebruiken bij allebij de kaarten en nu met vista werkt hij ineens niet meer
en bij rivatuner kan je als je hem hebt opgestart bij forceware detected customize op system setings klikken dan wordt er een beeldje geopend met 2 schuivjes voor core en memory klok

kijk anders hier maar
http://www.hardware.info/nl-BE/articles/amdnZWptZGCa/Workshop_videokaart_overklokken/3

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan