wilbertneedhelp
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 apr 2004
ik heb een pc van zo´n 2 jaar oud met windows xp. wanneer ik mijn pc afsloot werden steeds vaker een aantall programmas met taskmanager afgesloten, ook werd alles een beetje trager. Maar net nu ik vanavond mijn pc grondig wou opruimen, defragmenteren etc, wil hij opeens niet meer goed opstarten. Hij start op maar de beeldscherminstellingen(?) zijn helemaal verkeerd. een voorbeeld: Bij kleurkwaliteit zegt ie ipv hoogst 32 bit, opeens 4 kleuren/4 bit of iets dergelijks, de resolutie is van 1200 *1024 naar 800-600 veranderd, en hij geeft bij bijna elk programma de melding dat ATL.DLL ontbreekt of niet geinstalleerd is. Ik heb al geprobeerd mijn ati drivers opnieuw te installeren, maar daar gaf ie ook alleen maar foutmeldingen. Ik heb ook geprobeerd op atl.dll te downloaden en te kopieren naar windows/system 32, maar dat kon niet, gaf ie ook weer een melding dat het niet kon ofzow. Ik heb mijn pc erg hard nodig momenteel, en heb er een heleboel bestanden en programmas op staan die ik juist vanavond had willen branden om ze veilig te stellen, wat nu dus waarschijnlijk een stuk lastiger gaat worden. Ik zou degene die mij zou kunnen helpen dus erg dankbaar zijn.
ps winamp doet het nog wel, dus ik ben niet muziekloos, maar bijv firefox(en internet), systeemherstel en taskmanager doen het niet.
ps winamp doet het nog wel, dus ik ben niet muziekloos, maar bijv firefox(en internet), systeemherstel en taskmanager doen het niet.