atl.dll fout, win xp videokaart lijkt messed up, systeem herstel niet mogelijk etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kunt een sfc /scannow doen in het uitvoeren vakje met je XP cd in de drive, of een upgradeinstallatie vanuit windows, heb je ook weer alle dll's en blijven je instellingen en software behouden, je moet dan alleen de upgrades weer installeren.

dat lijkt mij idd ook het beste ja, ik zal wel eerst systeemherstel proberen en als dat werkt de komende dagen mijn pc ook leeg halen en formatteren enzo.

Nou, dat is ook weer zo rigoreus, probeer eerst de bovenstaande voorstellen van mij, ik heb hier een XP workstation staan die al vanaf 2002 zijn installatie heeft en wel af en toe de bovenstaande dingen nodig had maar nog steeds draait.

tot nu toe kan systeemherstel mijn pc niet herstellen naar de controle punten van afgelopen week. Wanneer ik bij eigenschappen (rechtermuis op bureaublad) kijk bij instellingen, dan geeft ie de melding dat mijn ati drivers niet geinstalleerd zijn of niet werken. De drivers die jullie eerder hadden gepost had ik geinstalleerd. Mijn msn is doet het trouwens niet meer, (wordt afgesloten door taskmanager) en programmas als paint werken ook nog niet. Mijn office schijnt niet meer geinstalleerd te zijn en mijn bureaublad pictogrammen zijn ook een stuk minder.

weet iemand trouwens wat hier de oorzaak van zou kunnen zijn?

Volgens mij heb je te grondig opgeruimd.:evil:

Maar nu zal ik voor de derde keer proberen om je eerst die sfc /scannow te doen of/en een upgradeinstallatie, verder houdt ik nu mijn mond, sterkte.:confused:

ik heb die sfc /scannow geprobeerd, maar ik weet niet of er nu iets veranderd is, hij heeft een tijdje mijn systeem gecheckt of iets dergelijks en toen ik weer terug kwam bij mijn pc was het schermpje weg, dus blijkbaar klaar, maar ik weet nu niet of er iets veranderd is. de system32 map heeft nog steeds maar een aantal dll bestanden.

wilbertneedhelp zei:
ik heb die sfc /scannow geprobeerd, maar ik weet niet of er nu iets veranderd is, hij heeft een tijdje mijn systeem gecheckt of iets dergelijks en toen ik weer terug kwam bij mijn pc was het schermpje weg, dus blijkbaar klaar, maar ik weet nu niet of er iets veranderd is. de system32 map heeft nog steeds maar een aantal dll bestanden.

Sommige zijn misschien verborgen bestanden.

Muurhond zei:
Sommige zijn misschien verborgen bestanden.

met verborgen bestanden weergeven zie ik ze ook niet. Maar ik ga vanavond mijn pc formatteren, en opnieuw installeren, en dan hoop ik dat alles weer werkt zoals het hoort. iig allemaal bedankt voor de tijd en moeite.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan