Hallo,
Sinds enige tijd heb ik het probleem dat mijn internet verbinding steeds uitvalt, ik krijg dan steevast de boodschap ATM verbinding "de netwerkkabel is niet aangesloten" Bij controle wordt me gemeld dat het toestel optimaal functioneert , ik moet dan de ATM verbinding uitschakelen en dan weer inschakelen om opnieuw een verbinding te kunnen maken. Het eigenaardige is echter dat ik dit probleem sommige dagen niet heb en ander dagen het apparraat zowat 20 keer per uur moet uit en inschakelen. Ik werk met ADSL en zou die ATM verbinding zelfs niet nodig hebben, maar zonder gaat het helemaal niet.
Ik zou gelukkig zijn moest iemand van jullie een oplossing hebben
veel dank bij voorbaat
Webrunner
Sinds enige tijd heb ik het probleem dat mijn internet verbinding steeds uitvalt, ik krijg dan steevast de boodschap ATM verbinding "de netwerkkabel is niet aangesloten" Bij controle wordt me gemeld dat het toestel optimaal functioneert , ik moet dan de ATM verbinding uitschakelen en dan weer inschakelen om opnieuw een verbinding te kunnen maken. Het eigenaardige is echter dat ik dit probleem sommige dagen niet heb en ander dagen het apparraat zowat 20 keer per uur moet uit en inschakelen. Ik werk met ADSL en zou die ATM verbinding zelfs niet nodig hebben, maar zonder gaat het helemaal niet.
Ik zou gelukkig zijn moest iemand van jullie een oplossing hebben
veel dank bij voorbaat
Webrunner