Attachments downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

felix53

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2009
Berichten
35
Sinds ik een mijn PC gereload heb kan ik geen attachments meer downloaden uit hotmail.
Ik krijg wel het window voor download te zien, maar overdrachtsnelheid, nog resterende tijd ed blijven blanc en er gebeurt niets.
Ik gebruik Windows XP Professional en Internet explorer.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen.
 
Wat betekent "gereload" in jouw geval?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alle software terug geinstalleerd, en de data vanop een external disc terug geplaatst/
 
Dan zit je probleem mogelijk in een beveiligingsinstelling, maar welke...................... Explorer, virus / spyware / firewall suite............?
 
Bedankt voor de tip. Ik zal beginnen met internet explorer instellingen te checken .
 
status

Neen, het probleem met Internet Explorer is nog niet opgelost, maar ik als bypass Mozilla Firefox in gebruik. En dat werkt zonder problemen.
Ik merk ook dat ik op sommige websites bepaalde dingen niet werken als ik met Internet explorer werk en wel met Mozilla. Dus het zit wellicht in Internet explorer
 
Internetopties, geavanceerd en dan wijst het zich vanzelf (onderin kijken) -> Explorer opnieuw instellen.
 
Bedankt

Ik heb dit meteen uitgeprobeerd en gecheckt of ik terug kan downloaden ... en inderdaad het werk terug.
Met dank aam gast0225 !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan