attachments in outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rudi1

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2003
Berichten
146
Hoe kan ik attachments zien in een bericht zoals bij outlook express? Als er Bv. een jpg of gifje aanhangt.
In Express zitten de jpg's automatisch inhet mailtje en bij outlook 2003 niet.

Thanx,
Rudi.
 
@ Gezina: beetje omslachtig..:D

ga naar Extra -> Opties -> tabblad Beveiliging -> "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten <i>niet</i> toestaan" úitvinken ;)
 
Geplaatst door aaajeetee
@ Gezina: beetje omslachtig..:D

ga naar Extra -> Opties -> tabblad Beveiliging -> "Opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten <i>niet</i> toestaan" úitvinken ;)

Was dat maar waar ;) dat geldt voor OE, niet voor Outlook. :confused:
 
Gezina, dat tooltje heb ik ook geïnstalleerd alleen werkt OE dan niet meer goed. Het duurt dan uren voor je die open hebt. Heb het gevoel dat e.e.a. elkaar niet verdraagt.
 
@ Blacksheep, ik geloof dat er een misverstand is, dat tooltje is voor MS Outlook en niet voor Outlook Express. Of bedoel je dat OE moeilijk gaat doen (als je beide naast elkaar gebruikt) ondanks dat je MS outlook gebruikt? Afijn, hier nog een tooltje van mede-Helpmijer R. Vink.
 
Gezina, ik gebruik Outlook. Maar als je dan een doodenkele keer gebruik wilt maken van Outlook Express, dan opent deze wel, maar dat duurt heel erg lang. Nu is daar geen man mee overboord, maar het is toch vreemd. Nietwaar? :)
 
Dat is zeker vreemd Blacksheep, alhoewel ik goede geluiden heb vernomen over dat progje in de gegeven link is het misschien beter het progje van R. Vink te gebruiken zoals dat ook is gemeld. :)
 
ik gebruik ook outlook 2003, en de optie om attachments te ontvangen kun je niet meer uitschakelen, je moet de bijlages in zip laten zenden staat in outlook help ...
 
Ok de hele rommel opnieuw geïnstalleerd. Het proggie Outlook Add In geïnstalleerd. Alles loopt als een tierelier. Ik ontvang bijlagen in Outlook en Outlook Express doet het ook weer prima. Nu jullie dan ik :confused:

Blacksheep
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan