Attachments niet te openen

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik kan mijn attachments niet openen om veiligheidsredenen. Straks kan je ook je e-mails niet meer lezen. Toch absurd dat je een bijlage niet kan openen en dat Outlook dat bij voorbaat bepaald!? Wat moet ik veranderen? en waar??

Laatst bewerkt:
Egkok haal die bijlage weg. Je e-mailadres staat er in.
Net zoals in OE zul je even bij de opties moeten kijken.
Er zijn 3 verschillende dingen die je kunt instellen.
Extra/Opties/Beveiliging/nog een knop.

Welterusten Egkok, je zult nu wel kunnen slapen :p

Waar je kan veranderen weet ik niet omdat je andere Outlook gebruikt dan ik.
Als ik het goed zie dan is het een EXE en dat wordt altijd geblokt, ook door een goede AV.
Optie: afzender vragen om bestand te zippen en bij zippen beveiligen met een wachtwoord.
Hij/zij mailt de ZIP file door samen met de passwoord. Je slaat bijlage op en vervolgens deze openen.

bugsy F

Dacht al dat er gezipt moest worden. In msn ook al. Maar kan je het ergens regelen dat je zelf bepaald hoe je die dingetjes wilt ontvangen?? Elisa jou advies had ik al gedaan maar helpt niet........ wel weltrusten alvast. Hoe haal je die bijlage ook alweer weg???/

Aanpassen/Verwijderen en nog een keer verwijderen.

Was al gebeurd, was een beetje te vlug met nieweten en nou naar bed jij

Als je dat zelf kan bepalen weet ik niet. Het probleem is dat een EXE bestand via een mail programma komt. Misschien is het wel in te stellen via: Extra/Opties/Beveiliging.
Als bestand erg groot is zou een andere optie zijn dat afzender het bestand gaat gratis uploaden via YouSendIt. Als je een EXE gaat downloaden is niets aan de hand, het probleem zit in het mailen

Elisa is al naar bed (hoop ik):p

Ik stuurde het naar mezelf heb het nu gezipt en dan gaatie goed bedankt verder

Nee, Elisa is niet naar bed :p
Zippen is het omzeilen van de problemen, niet de oplossing :p :p

Je kunt ook simpelweg vragen of ze .txt achter het bestand willen zetten. Bij jou aangekomen haal je het weg.
En nog beter je register wijzigen: lees Microsoft.

Laatst bewerkt:
Elisa zei:

Je kunt ook simpelweg vragen of ze .txt achter het bestand willen zetten. Bij jou aangekomen haal je het weg.
En nog beter je register wijzigen: lees Microsoft.

Das wel een handige met die .txt Maar in msn (waar jij niet opwilt) kan je geloof ik helemaal niks zonder te zippen sturen of zijn dat ook exe dingetjes>??

Nou, wat Outlook betreft ben je dus van je probleem af.
Als ik hier op helpmij een register fix wil uploaden moet ik het ook altijd wijzigen. Gmail is ook een lastpak. Doe ik het ook. Probeer het!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan