Attesten afdrukken per klant en volgens een bepaalde maand

Status
Niet open voor verdere reacties.

willyv28

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2009
Ik heb een formulier aangemaakt per klant voor het onderhoud van verwarmingsinstallaties. Hierin heb ik een veld "Volgendonderhoud" bv "02/2011". Ik maakte een rapport "Attest1" met als Rapportkoptekst het volledig verbrandingsattest en als Rapportvoettekst het volledig reinigingsattest met de gegevens erop van de klant en de installatie zodat de technieker enkel maar zijn testen hoeft aan te vullen. Het is de bedoeling dit af te printen met onze dubbelzijdig printer, zo heeft de technieker maar 1 blad. Om de attesten van de maand 02/2011 te laten printen maakte ik een query "Attest1 afdruk Query 02". Ik maakte een knop aan en hij print enkel de eerste fiche met 02/2011 en niet alles waar 02/2011 staat in het veld "Volgendonderhoud". In gebeurtenisprocedure staat de regel "DoCmd.OpenReport stDocname, acNormal, "Attest1 afdruk Query 02" . Wat zou de oorzaak kunnen zijn? Willy.

Een rapport onthoud de afdruk instellingen. Kijk dus eerst of het rapport wel goed afdrukt als je het rechtstreeks opent.

Bij de rechtstreekse afdruk druk hij ook maar 1 fiche, maar wel recto-verso zoals gewenst. Wat is er mis of ontbreekt zodat de ganse groep 02/2011 automatisch kan afgedrukt worden?

Bij rapporten kan veel mis gaan, omdat je nu eenmaal veel kunt instellen. Daar kan ik zonder dat ik het rapport zie dus niet zo veel van zeggen, vrees ik. Kun je er een voorbeeldje van maken?

Ik heb op mijn laptop geen printer die dubbelzijdig kan afdrukken, dus dat kan ik verder niet testen, maar dat lijkt mij simpel via de Pagina-instellingen. Je kunt nu wel filteren op Maand; ik heb een extra knopje gemaakt zodat je kunt zien hoe het werkt.
Ik zou het zelf anders oplossen, maar ik ben maar even bij jouw opzet gebleven...

Bijlagen

Beste Michel, Bedankt voor je reactie. Hij dubbel zijdig afprinten van de fiche is OK, maar stop na de eerste fiche en print niet de volgende fiches af. Willy.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan