Opgelost ATVP

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Ik weet niet of dit juiste plaats is maar ik zie geen andere.
Ik heb een paar series en kan die niet afspelen met mijn mede8er. Het is ATVP.
Kan iemand me vertellen wat dit is? Anders heb ik altijd x264.

Can je ze niet converteren naar een ander format? Ik heb mijn Mede8er er uitgedaan, dus ik kan het niet meer testen :).

Ja maar dat lijkt me een beetje ondoenlijk als je alle series met ATVP moet converteren naar iets anders.

Kan wellicht in batch? Overigens ken ik het ATVP format niet. is dat iets met "Apple TV"? Of toch: " Alternatives to Violence of the Palouse"? Want dát komt er uit als ik op ATVP google :).

Volgens mij heeft het idd. iets met Apple tv.
Ik heb ze maar gewoon weggedaan.

Ik vond dit op een forum:
"You are going to have lots of issues if you think you can play the ITunes Library as is. The player is not that Apple compatible. Apple have their own format for H264 which is not generic, and the player only has a generic h264 codec. "
Wél een redelijk oude post, maar dit ging toevallig over de MED800X3D die ik ook had. En daarvan is de software denk ik redelijk verouderd ondertussen.

Ja die mede8er kun je al een jaren niet meer updaten maar hij werkt verder nog steeds goed. Je kunt er alleen ook geen x265 mee afspelen en dat is ook jammer.

Het was een leuk ding, maar ingehaald door de tijd :). En de techniek natuurlijk :D

Terug
Bovenaan Onderaan