Audacity

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bluelady

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
(Ik werk met vista.)

Ik heb audacity erop gezet om liedjes mee te kunnen zingen en dus opnemen.
Dat werkte eerst prima..toen ben ik wat gaan rommelen met audacity en als ik nu mee wil zingen met audacity dan hoor je mijn stem niet meer maar alleen het liedje hoor je.

Ik zit ook op skype en dat gaat prima...

Wat heb ik gedaan?
Helup:confused:

Misschien is dit wat je bedoelt:
To monitor your recording, open your computer's volume control panel. Turn up the playback volume and turn off the “mute” checkbox for your recording source (usually “microphone” or “line in”).

If this does not work, open the Audacity preferences. In the “Audio I/O” section, turn on the “Software Playthrough” option.

Ik ga eens ff kijken want heb een Nederlandse versie maar bedankt voor je snelle reactie...

Ben niet zo goed in Engels :o
Snap ook niet waar ik moet kijken.
Heb alles van audacity aangeklikt maar zie niet wat jij bedoeld:(

Ik eigenlijk ook niet wat jij bedoelt, sorry, net even snel gezocht.
Jou probleem: Je hoort alleen het lied als je opneemt en beluistert, terwijl je eerder altijd jezelf erbij hoorde, je bent wat gaan klooien in de instellingen wat het probleem waarschijnlijk veroorzaakt heeft.
Mijn oplossing: ben aan het zoeken.

EDIT: Dat liedje dat je afspeelt: bevindt zich dat op de pc of bijvoorbeeld vanaf de tv ofzo.
EDIT: de website ervan (http://audacity.sourceforge.net/) doet het even niet (bij mij).
Kan even duren dus voor ik een mogelijk oplossing heb. Probeer zelf eens goed en geduldig alle instellingen langs te lopen.
Mocht je niets vinden, installeer het dan eens opnieuw.

Laatst bewerkt:
Heb hem eropnieuw opgezet maar deed nog niets zal eens kijken bij de Nederlandse uitleg ronnie1
Dank jullie wel...
Zodra het gelukt is zal ik het hier sluiten

Nog niet gelukt snap er dus niets van pfff maar knutsel nog wel ff door.
Heb denk ik een keer ergens iets aangeklikt op auda dat die het daarom niet meer doet nu is de vraag WAT heb ik aangeklikt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan