Om even een lang verhaal kort te maken, ik was bezig met de instalatie van linux, maar daar kwam ik na het instaleren niet in. Ik kon geen wachtwoord typen. Ik heb linux over mijn windows heen laten lopen en alles was dus weg. Ik heb window opnieuw geinstaleerd maar nu heb ik wat problemen met de hardware.
De netwerk kaart heb ik inmiddels aan de praat gekregen daar heb ik de hardware voor gevonden. Maar m`m geluidskaart wil niet werken. Ik heb opgezocht welke het moet zijn in Everest en daar staat bij audiocontroller (Intel 82801FBM ICH6-M - High Definition Audio Controller)
Maar die zie ik niet bij Deze computer > Hardware > Apparatenbeheer.
Daar staat alleen dat er een PCI Device stuurprogramma mist. Is dat nou hetzelfde en waar vind ik de driver voor mijn geluidskaart? Ik heb de hele middag zitten googlen maar zonder resultaat.
Alvast bedankt,
De netwerk kaart heb ik inmiddels aan de praat gekregen daar heb ik de hardware voor gevonden. Maar m`m geluidskaart wil niet werken. Ik heb opgezocht welke het moet zijn in Everest en daar staat bij audiocontroller (Intel 82801FBM ICH6-M - High Definition Audio Controller)
Maar die zie ik niet bij Deze computer > Hardware > Apparatenbeheer.
Daar staat alleen dat er een PCI Device stuurprogramma mist. Is dat nou hetzelfde en waar vind ik de driver voor mijn geluidskaart? Ik heb de hele middag zitten googlen maar zonder resultaat.
Alvast bedankt,