audigy 2 drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fred1

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2001
ik heb een creative audigy 2. Nu heb ik windows xp opnieuw geinstalleerd en kan nergens meer de installatie cd vinden. Stom maar waar. Ook op de site van creative kom ik niets tegen wat er op lijkt. Wel een update die natuurlijk niet wordt geinstalleerd omdat de kaart niet wordt gevonden. Ook op andere drivers pagina's vindt ik 'm niet. Iemand een idee ??

Helaas

Weet je het probleem is dat in apparaatbeheer de kaart staat vermeld als: multimedia-audiocontroller. Op het moment dat ik dus deze driver gebruik zegt ie doodleuk dat er geen audigy 2 is aangetroffen op deze computer. Dat klopt dus ook wel. Andere suggestie ??

Ik heb deze geluidskaart ook, misschien dat ik de drivers voor je kan inpakken en mailen?

Laat maar weten.

De drivers waarnaar Muurhond verwijst zijn toch echt de goede drivers voor de Audigy.
Je zal alleen eerst de multimedia-audiocontroller uit je apparaatbeheer moeten verwijderen en dan pas de 'setup.exe' moeten starten die bij de download meekomt.

Ik heb van iemand even de originele cd kunnen lenen waarna het probleem snel was opgelost.

Maestro: Ook jouw advies werkte niet.

Ik heb Creative even gebeld. Het probleem kon alleen opgelost worden met een nieuwe installatie cd. Die kon je uiteraard bij hun bestellen a € 10,-. Belachelijk; Koop je een dure kaart moet je € 10 neertellen voor zo'n cdtje omdat het anders niet werkt.

In ieder geval bedankt voor jullie reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan