Audigy 2 mp3 maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

michael.J

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
743
Hallo

Ik heb een audigy 2 intern geluidskaart ,,heb het paar jaar geleden gekocht en bij het begin een cd gebrand met programma zelf ..alleen ik kan dat al een tijd niet gebruiken het optie branden.! als ik dat aan klik komt er deze melding : er is geen ondersteund opnameapparaat gevonden ? terwijl er gewoon een brander in zit !ik kan wel met nero branden ,daarmee heb ik geen probleem mee !

Gebruik xp pro en alvast erg bedankt !

Gr Mikey
 
bij het begin een cd gebrand met programma zelf
De Audigy 2 is een geluidskaart en geen brandprogramma. Heb je bij de Audigy een brandprogramma meegekregen op de CD-Rom met de drivers en dergelijke?
Hoe heet dat programma dan?
 
Hoi

Hoi

Nou ik heb er geen apart software bij gekregen ,maar ik weet wel zeker dat ik alleen mp3 kon branden..!met hoge kwaliteit zelfs ..

Maar goed ,misschien is er iemand anders die ook audigy 2 heeft ,en het wel lukt !

Gr Mikey
 
De Creative Soundblaster Audigy 2 is een geluidskaart, daar zit geen brandprogramma bij.
Wel kan er een SB Audigy Audio Console bijgeleverd worden, maar ook daar zit zover ik kan zien geen brandprogramma bij. (Zie deze bespreking.) Bedoel je soms de brandmogelijkheid die in Windows XP zit ingebakken? Daarvoor moet je de brandmogelijkheid wel instellen in de Eigenschappen van de CD/DVD-Ram of Rom-drive. Daarna kun je door het mp3-bestand naar de drive(letter) te slepen, het branden laten beginnen.
 
Hoi ,ik zou het niet weten hoe dat ging maar goed ik zal eens kijken ..hoe activeer je dat dan !?je dvd brander in windows

Gr Ali
 
Hoi ..kan ik iets van die site downloaden ,zodat ik het kan branden of probeer je boeing te overtuigen dat er een brandprogramma inzit!?

Gr Mikey
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan