audigy 2 ?????????

Status
Niet open voor verdere reacties.

knackje

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2002
Hallo ik ben aan het kijken voor een nieuwe geluidkaart en wil de audigy 2 kopen maar er zijn geloof ik 3 soorten:

Audigy 2 player
audigy 2 retailer
Audgy 2 nog wat maar erg duur

Het gaat vooral om de eerste 2 wat zijn nou de verschillen. De eerste kosten ongeveer €80,- de tweede €130,-

Op de zite van creative wordt ikzelf niet zoveel wijzer. Ik wil LOGITECH Z-680 luidspreker zet er bij gaan gebruiken.

ALvast bedankt

Knackje

misschien heb je hier wat aan.

Ik denk dat het verschil tussen de player en de retailer het verschil tussen bulk en retail is.

[edit]
Maar dat klopt niet met het prijsverschil...

Ik kan het bij creeative ook niet vinden. Ik weet niet waar je het wil kopen, maar misschien kun je het hen vragen?
[/edit]

Bedankt voor je reactie,

Ik heb net op die site gekeken die je mij gaf en ik zag dat daar inderdaad o.a. 2 soorten zijn genaamd:

Creative SoundBlaster Audigy 2 Player (Bulk)
Creative SoundBlaster Audigy 2 Player

Wat is dan het verrschil tussen reatiler en bulk ??

En is het verstandig om een oem versie te bestellen via internet?

Ik wilde de geluidskaart en speakers via het internet bestellen scheelt behoorlijk wat geld zag ik

Knackje

Laatst bewerkt:
Geplaatst door knackje

CREATIVE AUDIGY PLAYER BULK
CREATIVE AUDIGY PLAYER RETAIL

Weet je dan toevallig van die wat het verschil is.
Bij Bulk krijg je alleen de kaart en drivers. Bij een retail product zit een mooie doos, bekabeling, software, langere garantie enz..

Sorry heb mijn bericht al veranderd. Kun je nog ff kijken

Knackje

Edit: is bulk en oem dus het zelfde?

Geplaatst door knackje
Edit: is bulk en oem dus het zelfde?
nee. OEM wordt vaak verkeerd gebruikt, namelijk met Bulk als betekenis. Eigenlijk betekent OEM 'Original Equipment Manufacturer' en het komt er op neer dat een OEM product niet los mag worden verkocht: alleen bij een complete pc.

IK wil de speaker set en dan waarschijnlijk de bulk versie van de audigy 2 player bestellen via internet is dat verstandig denk je? I.v.m die geluidskaart ?

Knackje

Ik bestel vaak dingen via internet en dat gaat heel goed. Je zult bij die geluidskaart vermoedelijk zelf drivers moeten zoeken, maar verder is het geen probleem.

Aha dat is dus geen enkel probleem. Op de website van creative staan ze. NOu bedankt voor je hulp!

Ik ga maar is bestellen dan.

Knackje

Geplaatst door knackje
NOu bedankt voor je hulp!
No problemo :D

Veel succes ermee. Laat je even weten of hij bevalt? Ik twijfel namelijkk ook over de aanschaf van een Audigy 2...

Prima zal ik doen heb hem behoorlijk goedkoop weten te kopen voor €83,- op internet. En is geen bulk, maar in echte verpakking. Ook die speaker set was er maar voor 350 in plaats van 450

Knackje

edit: A.s maandag krijg ik hem!

Geplaatst door knackje
Prima zal ik doen heb hem behoorlijk goedkoop weten te kopen voor €83,- op internet. En is geen bulk, maar in echte verpakking. Ook die speaker set was er maar voor 350 in plaats van 450
tja, het kan altijd goedkoper:
http://www.tweakers.net/pricewatch/42101?Landfilter=Benelux

Die boxenset is heel scherp geprijsd. Maar nog, 400+ euri uitgeven aan een speakersetje. Dat zie ik mezelf nog niet doen... :D

IK heb mijn site ook via tweakers opgezocht maar bij die site's me een geoekopere geluidskaart waren de speakers veel duurder en soms ook de verzendkosten.

Als ik de producten bij twee internet pagina's zou moeten kopen zou ik twee keer verzendkosten moeten betalen wat dus ook nog altijd duurder is.

NOu ik laat nog van me horen

Groeten

knackje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan