Audio aansluiting

Status
Niet open voor verdere reacties.

interke

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
hey, ik heb een asus a8n sli moederbord en ik heb problemen met men audio aansluiting, ik heb nl. wat problemen gehad met men graf kaart maar die zijn intussen opgelost maar nu hebbe ze in de winkel bij reparatie per ongeluk tegen de audio fiche ofz geweest, het komt erop neer dat deze niet aangesloten was, ik heb zowel de fiche als de kleine aparte kabels proberen aan te sluiten met de handleiding van men broer zijn moederbord, a8n-e
dus hetzelfde boekje, maar ik krijg geen geluid door alleen als ik de tool voor connecter sensing gebruik ( deze scant dan naar de aansluiting ) krijg ik het standaard gepiep van de tool en een vaag geluid van de momentele audio door, na de scanning gaat dit weg en is het terug naar zero, ik weet echt niet hoe dit komt :s vroeger heb ik wel alleen de backpanel aansluitingen aangesloten en nu dus de hele fiche dus ook front panel,

ik ben ten einde raad en ik wil echt men audio terug :) alle tips zijn welkom en als er
extra situatie vragen zijn zal ik deze zeker beantwoorden.

grtz inter :thumb:

Tjeemig.... fiche, connector sensing, scanning, wat een superingewikkeld verhaal. Bedoel je misschien dat er draden van je geluidskaart los zitten ofzo? Of zitten er draden los die van je geluidskaart naar de aansluitingen aan de voorzijde van je pc horen te lopen na die reparatie? Probeer eens iets duidelijker te omschrijven.

Dit betreft neem ik aan een on-board geluidskaart.
Staat de onboard-sound wel aan in je B.I.O.S. ?
Anders zou ik teruggaan naar die winkel en eisen dat ze dit zonder kosten te rekenen verhelpen ( of misschien garantie?) of evt. een geluidskaart erin zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan