Hallo, ik heb 2 windows XP computers en 2 bluetooth dongles en beide gebruiken Bluesoleil software (zelfde versie) en nu wil ik met de ene computer audio afspelen naar het bluetooth av-device en deze dan ontvangen op een 2e computer die het dan weer afspeelt op die z'n audio-device. Ik heb dit in het verleden eens met een vriend zijn computer samen gedaan (met zijn bluetooth stick) en toen werkte het meteen maar nu werkt het vreemd genoeg niet, en dat terwijl ik een zeer ervaren computer gebruiker ben. Ik heb van beide PCs een schermfoto gemaakt waaruit je kan zien hoe ik alles heb ingesteld en ik zou niet weten waarom het nu niet werkt. Hopenlijk iemand anders hier wel 
p.s. de afspelende computer heeft zelf geen geluidskaart maar dat moet niet uitmaken aangezien hij afspeelt naar het bluetooth audio device. Ik heb ipv bluetooth av audio ook bluetooth SCO gebruikt als afspeeldevice. Volgens mij heet het A2DP wat ik probeer te gebruiken.
p.s. de afspelende computer heeft zelf geen geluidskaart maar dat moet niet uitmaken aangezien hij afspeelt naar het bluetooth audio device. Ik heb ipv bluetooth av audio ook bluetooth SCO gebruikt als afspeeldevice. Volgens mij heet het A2DP wat ik probeer te gebruiken.