Audio brandprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

papaver

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
Een tijdje terug heb ik een nieuwe brander gekocht, hij werkt prima, alleen met het branden van een audio-cd heb ik het probleem dat er de eerste 2 minuten muziek niet op de cd gebrand worden (en aan het eind een stuk geen muziek), hoe kan dit? windows 98/nero 6. wie kan mij helpen?:rolleyes:

welke cd-r gebruik je?
als je dat probleem met hetzelfde merk hebt, zou je
eens andere kunnen proberen

ik heb een samsung sw248b. het probleem is dus alleen te verhelpen door een nieuwe brander te proberen? Alvast bedankt voor de snelle reactie

Doe nero eens verwijderen via software, pc voor alle zekerheid opnieuw opstarten, daarna nero opnieuw installeren.

Zet bij de eerste brandsessie de snelheid niet te hoog of op smartburn.

groetjes speedtouch

Ik heb net hetzelfde probleem. De eerste 2 minuten ontbreken en het volgende nummer start halverwege in de track. Ik heb voordien nooit problemen gehad met Nero. Ik heb ook al een andere versie geprobeerd zonder succes. Is dit probleem al opgelost ?
Windoxs XP/ Nero 60011

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Alle aangedragen oplossingen hebben niet geholpen

Ik heb nero 6.0.0.0, maar met versie 5.5.x.x had ik dit probleem ook al, ik weet niet zeker of dit aan de software (nero) ligt want data branden gaat wel prima, het probleem ligt alleen als ik een audio-cd wil maken,. voor mij is het n raadsel? :rolleyes:

Ik heb nero 6.0.0.0, maar met versie 5.5.x.x had ik dit probleem ook al, ik weet niet zeker of dit aan de software (nero) ligt want data branden gaat wel prima, het probleem ligt alleen als ik een audio-cd wil maken,. voor mij is het n raadsel? :rolleyes:

Kan je precies uitleggen hoe je de audio brand,
bvb kopieren on the fly , of omzetten en dan branden.
Graag de juiste procedure.

Hallo

Als je "disc at once" brandt probeer dan eens "track at once" .

groetjes leon

Ik brand de audio gewoon door wav-bestanden van mijn harde schijf naar de audio-map (=cd) te slepen.En ga vervolgens branden. CDA-options: Discspace stratagy (default) , cache track on hard drive before burning en remove silence at the end of audio tracks aangevinkt. En bij burn de opties: disc at once (write&finalize cd). Ik zal leon zn advies een proberen door track at once te proberen...

Kijk eens of de DMA aanstaat van de brander.
Als deze op PIO staat dan moet je hem omzetten naar DMA.

GEVONDEN ?

Bij mij lijkt alles weer normaal te werken nadat ik alle beschikbare updates van Windows XP heb gedaan.

Hehe eindelijk is het dan gelukt met "track at once", hoe het nou komt dat ie het met Disk at once niet doet is mij n raadsel :confused: maar ik kan in ieder geval mijn audio branden. Bedankt voor jullie hulp. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan