audio cd branden (nero)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esther1

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2003
Ben al dagen bezig, maar het lukt mij niet, ga dus nu
maar hulp vragen. Ik heb echt geprobeerd om het zelf op te lossen, vind het leuk als ik het zelf voor elkaar kan krijgen, maar helaas.

Heb windows xp professionel met nero 5.5.81. Alles ging goed ook het branden in het begin dan. Dit zou mijn eerste cd' tje moeten worden, maar elke keer, na ongeveer 3,4, of 5 liedjes stopt het. Ik zie dan een rood rondje met wit kruis, met de text simulatie mislukt. Ik heb de hoogste en de laagste snelheid geprobeerd, uitkomst precies hetzelfde.

Wie heeft goede raad, op de website van nero kom ik er ook niet uit, te technisch.

Groetjes,

Esther.

Heb je al eens geprobeerd te branden zonder eerst simulatie te doen? Heb je al andere soorten/merken cd's geprobeerd? Firmware update van je brander??

Hoi,

Kan vele oorzaken hebben......

Kun je wel "gewone" bestanden branden (simulatie)?

Gebeurt het steeds op hetzelfde punt?

Verricht zo min mogelijk taken tijdens het branden.

Gebruik de wizzard.

Grtzzz.

Misschien moet je eens een update halen, wellicht is dat het probleem. Ik hoor wel vaker mensen klagen over Nero die bij de CD-schrijver geleverd is.

Laatst bewerkt:
Dank alvast voor de reacties/vragen, bij deze de antwoorden;

-bij gewoon branden heb ik hetzelfde probleem
-heb maxell en fujifilm gebruikt
-nee, het gebeurt niet steeds bij hetzelfde nummer, anders had ik dat nummer wel weggehaald
-tijdens het brande doe ik niets, zit met verwondering te kijken naar mijn eerste cd
-wat is wizzard, zie dat wel eens staan, maar verder..
-updaten, dat gaat toch automatisch via windows/

Esther.

windows update die werkt niet met programma's zoals Nero of firmware updates.

Voor de laatste firmware van je brander:
http://www.firmware.fr.st/ wees wel nauwkeurig met firmware updaten want een verkeerde flash kan je brander slopen.

En Nero http://www.nero.com/en/631933457317970.html

Nero 6 die werkt niet met de license key die jij hebt. De laaste versie die jij kan gebruiken is volgens mij nero 5.5.10.50 Of je moet natuurlijk de key hebben/kopen van Nero 6.

succes,

Laatst bewerkt:
hallo,

Dank voor de reactie, maar ehhh, Wat is firmware en flash/

wat kost nero 6 en is dat echt noodzakelijk?

Groetjes,

Esther.

Nero 6 is niet noodzakelijk, 1 vd laatste versies 5 wel gewenst.

Wat probeer je precies te branden, een bestaande muziek cd of mp3 vanaf je hardeschijf schijf?

idd nero 6 is niet noodzakelijk. Een firmware update zie het als het stuurprogramma van je brander. Deze kan je dus updaten zodat er nog meer fouten zijn opgelost. Net zo als windows xp pro en sp1. Het updaten van je brander is flashen.

Welke brander heb je?
Dit kan je zien bij apparaatbeheer. Dat is configuratiescherm- systeem. En dan het tabblad aanklikken van je brander.

Greetz

Allereerst dank voor je geduld en dat meen ik echt. Ik heb muziek van kazaa gedownload, ging goed tot op het moment van branden, zoals ik al geschreven heb. Werk in een verpleeghuis en iedereen is gek van Frans bouwer, wist in het begin niet eens wie dat was, nu wel.

Doe dit voor de mensen, maak het gezellig voor ze, moet morgen weer werken, maar helaas nog even zonder Frans, dus. Komt wel, toch??

Esther

Geplaatst door Esther1
Allereerst dank voor je geduld en dat meen ik echt. Ik heb muziek van kazaa gedownload, ging goed tot op het moment van branden, zoals ik al geschreven heb. Werk in een verpleeghuis en iedereen is gek van Frans bouwer, wist in het begin niet eens wie dat was, nu wel.

Doe dit voor de mensen, maak het gezellig voor ze, moet morgen weer werken, maar helaas nog even zonder Frans, dus. Komt wel, toch??

Esther
OFFTOPIC:
Het is misschien wat overdreven, maar kijk je uit met illegale muziek in openbare ruimten/gelegenheden? Als ze langskomen kan het hoge boetes komen.

ONTOPIC:
het type van je brander kun je ook zien in NERO. Ga naar recorder (bovenin de menu-balk) en kies voor "choose recorder" . Als het goed is kun je in het scherm dat je dan krijgt, zien welke brander je hebt.

Lieve mensen,

Kom er nu niet uit en moet morgen vroeg op, mag ik jou/jullie van de week weer met hetzelfde probleem lastig vallen? Hoop van wel!

Met vriendelijke groeten, en welterusten,

Esther. van de cd ,dus!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan