Audio driver is kapot..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cheiron

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2007
Berichten
5
hallo,

ik ben ten einde raad. :( kan iemand mij vertellen hoe ik het geluid op mijn pc kan fixen zonder internet.. is het mogelijk om een driverpack ofzoiets te downloaden op de pc met internet, vervolgens op usb-stick zetten en naar de pc zonder internet gaan en zo de audio goedmaken? of is daar sowieso internet voor nodig?:shocked:

Mijn PC is:

AMD sempron 2600+ 64bit (Socket 754)
5.1 kanaals soundkaart onboard

als iemand dit kan beantwoorden, graag.;)
 
Zou fijn om eerst te vertellen wat er allemaal inzit, zoals merk en type moederbord en bij een merk PC daar de info over.
 
:) ik ben een complete leek dus ik zou niet weten welke gegevens je moet hebben.. dus ik geef je ze allemaal wel:

specificaties:
- AMD sempron 2600+ 64bit (Socket 754)
- VIA Chipset
- 32 MB shared video onboard
- PC- 115N kast
- 5.1 kanaals soundkaart onboard
- 256 MB intern geheugen
- 80 GB harddisk
- On-Board IDE/SATA

Poorten achterkant:
1x Parallel
1x Seriele poort
1x VGA
1x PS/2 Keyboard
1x PS/2 Muis
1x Audio I/O (line-in/line-out/mic)
4x USB 2.0
1x RJ45 LAN 10/100 netwerkkaart

Interne I/O Connectoren op moederbord:
-ATX 20-Pin power connector
-4-pin ATX 12V power connector
-CPU / System FAN connectors
-CD-in connector
-Clear CMOS jumper
-Serial port connector (COM2)
-S/PDIF Out connector
-Front panel audio connector
-2x USB 2.0 connector support additional 4 ports
-Front panel connector
-1x Floppy disk drive connector
-2x serial ATA connectors
-2x ATA133 HD connectors

Dat zijn de gegevens die ik heb. draait gewoon XP op. ik hoop dat je hier wat mee kan:)
 
Zou fijn om eerst te vertellen wat er allemaal inzit, zoals merk en type moederbord en bij een merk PC daar de info over.

Ik vroeg toch echt iets anders, niet wat er allemaal OP je mobo zit, zie ook mijn handtekening.:shocked:

Bij een merk PC even naar de stickers zoeken, anders dit gebruiken.
 
Cheiron,