Audio drivers Intel P4

Status
Niet open voor verdere reacties.

Breedman

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 dec 2009
Hallo,

Ik ben zo slim geweest om mijn beide computers even te formatteren zonder dat ik er erg in had dat mijn drivers cd's tijdens de verhuizing kwijt is geraakt.

Ik ben voor beide computers op zoek naar de audio-driver / het stuurprogramma van multimedia audiocontroller. Ik neem aan dat dit hetzelfde is? In ieder geval wordt dit apparaat niet geinstalleerd. Het vinden van de graphics was nog te doen, maar deze laatste driver kan ik maar niet vinden.

Het gaat om de volgende 2 processors:

Intel Pentium 4 3.00 Ghz, nummer FW82801FB
Intel Pentium 4 2.66 Ghz, nummer FW82801EB

Wie kan mij hier mee helpen? Mochten je meer gegevens nodig hebben laat het even weten. Dat nummer heb ik van de processor afgehaald, misschien kunnen jullie er wat mee. Het hielp me wel met het vinden van de graphics card.

Ik hoor het graag even.

m.v.g.

Lammert

Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Denk dat we meer aan de gegevens van het moederbord hebben etc dit zou je met pc wizard kunnen vinden of als het een merk pc is natuurlijk op de site van en dan zoeken op het type.
Ik denk dat je chipset drivers ook nog niet hebt geinstalleerd

Helemaal top man. Bedankt en een gelukkig 2010 :)

Had dat programmaatje net even nodig. Heb alle drivers daarna snel kunnen vinden.

Als ik dan nog een vraag mag stellen? Welke drivers moet je eigenlijk installeren? Allemaal die daar op staan?

1 van mijn moederborden is: HP d530 FFF. Dan vind ik op de HP site vrij snel die drivers, maar dan staan er ook andere tussen. Installeer je die dan allemaal? Of is de chipset, graphics en audio wel voldoende? Er staat namelijk nog Bios, Keyboard, Modem etc etc

Ik hoor het graag van je

m.v.g.

Lammert

Goedemiddag,

Jij ook nog de beste wensen

De Bios hoeft niet maar de rest zou ik gewoon instaleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan