audio dvdcreator

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sarvo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarvo

Meubilair
Lid geworden
23 apr 2001
Ik ben nu bezig om mijn muziek naar audiodvd te branden met audio dvdcreator.
De eerste dvd is in de maak, maar wat ik mij nu afvraag is hoe dit programma nu eigenlijk te werk gaat.
Wordt de audio als dvdaudio geschreven met een fakevideobestand van 0kb/s? Is het een ander systeem? Wie weet hier een antwoord op?

Ik vind het schritterend dat het kan en hoop ook dat het werkt op mijn dvdspelers en vraag me dus gewoon af hoe het werkt :)

Als je dit leest, zal duidelijk zijn dat het e.e.a. van de gekozen instellingen afhangt en dat er weinig bijzonders gebeurt m.a.w. pcm of ac3 is het formaat dat kan worden gekozen en dat zijn tevens de formaten waarmee de audio op een DVD standaard wordt "gezet".

Laatst bewerkt:
Ik vind het schritterend dat het kan en hoop ook dat het werkt op mijn dvdspelers
Bij ons lukte het op een JVC en Pioneer al kon de een er beter mee omgaan dan de ander.
Het ziet er uit als een video. Ik ben niet zo technisch maar het zal wel net zoals muziek van een dvd verwerkt worden. Mp2?????

Dis een leuke site, om meer aandag aan te besteden, bedankt.

Geplaatst door gast0225
Als je dit leest, zal duidelijk zijn dat het e.e.a. van de gekozen instellingen afhangt en dat er weinig bijzonders gebeurt m.a.w. pcm of ac3 is het formaat dat kan worden gekozen en dat zijn tevens de formaten waarmee de audio op een DVD standaard wordt "gezet".

Ik wilde niet weten hoe de bediening van het prog werkt, dat weet ik wel. Maar voor zover ik weet was het in het algemeen niet mogelijk om audio op dvd te zetten zonder video er bij.... dus vandaar mijn vraag hoe dit zo werkt...

Dat stapsgewijs in die link wordt beschreven hoe het e.e.a. werkt is secundair. Primair (en da's wat ik begrijp uit je vraag) wordt beschreven dat de DVD beschreven wordt met audiostreams volgens DVD norm en dat daarom het e.e.a. werkt (ook zonder video)

Laatst bewerkt:
Wel stoer, alleen jammer dat het zo lang duurt.
Heb net m'n project van gisteren herstart, duurt ruim 10 uur, maar goed, er moeten bijna 800 songs geconverteerd worden....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan