Audio- en videoinstellingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Faru
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Faru

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2004
Hallo,

Ik heb Windows Vista en de laatste versie van MSN (Windows Live Messenger 2011).
Ik babbel nog wel eens met een vriendin van mij via audio.

Deze staat in principe goed ingesteld, alleen check ik het eigenlijk standaard.
Nu heb ik heel vaak dat alleen het bovenste balkje brandt (met de optie standaard), maar als ik probeer "aangepast" in te stellen, kan dit niet (= lichtgrijs). Bij luidspreker en microfoon is ook alles lichtgrijs. Oftewel, ik kan er niets mee.
Audio-gesprek doet het dan ook niet.
Alle geluidsapparaten doen het allemaal gewoon, dus daar is niets mee aan de hand.

Het enige wat ik tot nu toe vast heb kunnen stellen, is dat als ik de pc opnieuw opstart, ik dit allemaal wel weer in kan stellen.
Dus ik denk zelf aan één of ander conflict met een ander programma (maar ja, vind maar eens uit welk programma). Of is dit heel blond gedacht?

Iemand een idee?

Bedankt alvast en groetjes,
Karin

Je zou normaal gesproken meerdere audio applicaties tegelijk kunnen draaien (MSN Voice Chat, Skype, etc) zonder dat de opties "greyed-out" (lichtgrijs) worden, dit zou dus niet het probleem moeten zijn. Zou je kunnen beschrijven wat er gebeurd op het moment dat dit probleem zich voordoet? Ik bedoel, wanneer gebeurd het, klik je op een bepaalde knop, start je een bepaald programma...?
Enige MSN "plugins/ MSN Plus" geïnstalleerd?

Hai,

Nee, ik heb niets extra's geinstalleerd van msn en wanneer het probleem zich voordoet, weet ik ook niet.
Ik zet de pc aan, ga wat internetten, doe 's een spelletje, gewoon, de normale dingen. En dan bedenk ik, goh ik zal eens mijn msn aanzetten en kijken of mijn vriendin wil audio-en.
Dan check ik mijn instellingen en voila, kan er niets mee. Tenzij ik dus de pc opnieuw opstart en direct naar msn ga.

Nu bijvoorbeeld ook. Ik heb wat gesurfd, email bekeken, een programma gedownload (wat ik andere keren dat het misging, niet eens gedaan had) en nu kijk ik bij msn en kan weer niets met mijn audio.

Ook als ik dan eerst alles afsluit, wat ik open heb staan (behalve msn) werkt het niet.

Groetjes,
Karin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan