Audio indexen niet goed?

• Onderwerp starter Onderwerp starter EvH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

EvH

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2003
Hey mensen,

Ik heb een vervelend probleem.
Gisteren heb ik van een aantal live opnames een cd proberen te branden.
Dat gaat opzich prima, maar dan als het het cdtje afspeel gaat dat met nummer 1 en 2 uitstekend, echter bij nummer 3 weet mijn cd speler er geen raad meer mee, terwijl die altijd gekopieerde cd's zonder enige moeite afspeelt.
Echter in mijn elcheapo stand alone dvd speler doet de cd het uitstekend en in de computer ook.

Ik heb wel omdat het live is alle tussen secondes eraf gehaald, zou het kunnen dat ie er daarom geen raad mee weet?
Ook heb ik handmatig de volumes flink geboost zou het kunnen zijn dat het vollume niveau gewoon te hard is en datie daarom over de zeik gaat?

Groeten van Erik.

Denk eerder tijd voor een schoonmaak-cd.

Vaak helpt dat, niet altijd, maar wel vaak.

Succes! :thumb:

Nee dat zeker niet, ik heb het intussen ook in andere cd spelers gebrobeerd maar ik geen enkel geval werkt het goed. (schoonmaken lijkt me daarom niet de oplossing)

Ook heb ik verschillende brandsnelheden getest maar dat maakt geen verschil.
En nogmaals op een standalone dvd speler of dvd rom-station werkt het prima, behalve in gewone cd-spelers.

Groet van Eddie

Hey even een update

Ik heb net eens geprobeerd en ik ben er achter gekomen dat het m in de pauzes zit.
Ik haal namelijk altijd bij alle live opnames de pauzes eraf, enkel bij de 1e nummer staat 2 seconde omdat dat moet.
En dan weet ik ook meteen dat het probleem in mijn nieuwe brander zit want met mijn oude lite-on brander ging dat wel goed als ik de pauzes weg liet.

Iemand een idee of dat met een of andere driver/firmware update is op te lossen, of moet het apaparaat terug?

Groet eddie.

Opgelost, ik heb de firmware geupdate en nu klinkt het als een tiet!

Grt Eddie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan