Audio op webcam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twannieboy

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2006
Hoi allemaal,
Ik heb een logitech webcam met audio en nou is mijn vraag,
Kan je zeg maar de audio ook gelijk laten afspelen als je iets zegt net als met een microfoon?
Want dat wil ik graag, dat als je iets zegt dat je het meteen door de boxen hoort en kan dat met een audio op je webcam??

Als iemand het weet zou ik graag een antwoord willen!
Alvast bedankt!

Hoi allemaal,
Ik heb een logitech webcam met audio en nou is mijn vraag,
Kan je zeg maar de audio ook gelijk laten afspelen als je iets zegt net als met een microfoon?
Want dat wil ik graag, dat als je iets zegt dat je het meteen door de boxen hoort en kan dat met een audio op je webcam??

Als iemand het weet zou ik graag een antwoord willen!
Alvast bedankt!

Wat bedoel je precies?
Dat als je praat je dan ook je eigen stem ook hoort door de luidsprekers? of....

In volumemixer zou je dit allemaal kunnen instellen. (in bestand en dan eigenschappen)
Ik weet niet of je in Windows XP draait of Vista maar ik vista is dit erg moeilijk...
Maar ik weet niet meer hoet het precies in XP ging maar in iedere geval in Volumemixer

In volumemixer zou je dit allemaal kunnen instellen. (in bestand en dan eigenschappen)
Ik weet niet of je in Windows XP draait of Vista maar ik vista is dit erg moeilijk...
Maar ik weet niet meer hoet het precies in XP ging maar in iedere geval in Volumemixer

Ik had al wel gekeken in die volumemixer en toen stond er wel camera, toen had ik die aangeklikt en ik ging praten maar ik hoorde niks! :(

Ik had al wel gekeken in die volumemixer en toen stond er wel camera, toen had ik die aangeklikt en ik ging praten maar ik hoorde niks! :(

Het is wel mogelijk maar het is wel een gedoe om het voor elkaar te krijgen, en meestal werkt het gewoon niet omdat je anders dan een echo zou krijgen, en dat wil je juist voorkomen.

Het is wel mogelijk maar het is wel een gedoe om het voor elkaar te krijgen, en meestal werkt het gewoon niet omdat je anders dan een echo zou krijgen, en dat wil je juist voorkomen.

O, jammer maar wel bedankt voor de moeite!!

hoi allemaal ik heb een probleem. ik heb logitech messenger, maar sinds kort kan ik niet via msn praten als ik audio klik staat er: Er zijn technische problemen met het verkrijgen van toegang tot de audio- en videomogelijkheden van je computer. Start MSN Messenger opnieuw en probeer het nog eens. maar als ik video opneem komt er wel geluid. als ik via msn videogesprek wil openen gaat het over 2 seconden van zelf dicht zonder dat het open gaat, kan iemand mij helpennn
..??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan