chrisiejjj
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 apr 2012
Beste Helpmij,
Een aantal dagen geleden ben ik erachter gekomen dat mijn smartphone (xperia pro mini) audio kon streamen naar mijn laptop (waar Bluetooth in zit gebouwd) en op deze manier kan ik liedjes van mijn telefoon afspelen op de boxen van mijn laptop.
Dit werkte gewoon goed en ik wilde dat ook op mijn desktop pc.
Maar in mijn Desktop pc zat geen Bluetooth ingebouwd, dus heb ik de em1085 gehaald om een Bluetooth connectie te realiseren.
Toen ik deze had aangesloten en de drivers ""BlueSoleil 5.4.277" heb ge�nstalleerd kon ik mijn telefoon koppelen.
Maar op het moment dat ik mijn telefoon koppelde aan de audio van mijn desktop pc kwam er geen geluid uit...
Wel geeft de BlueSoleil software aan dat er een verbinding is met de audio van mijn telefoon. Ook staat in de BlueSoleil software de juiste audio uitgang aangegeven.
Een bij de volume mixer staat een extra balkje met "naam niet beschikbaar" wat ook zo op mijn laptop staat. alleen bij mijn laptop gaat er wel een groen balkje op en neer zodra er audio wordt gestreamt en bij mijn desktop pc niet.
Hoe kan dit? Ook heb ik al met BlueSoleil 6.4 aan het spelen geweest alleen dit had ook geen effect..
Desktop pc specs:
besturingssysteem
MS Windows 7 Enterprise 32-bit SP1
Processor
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
Kentsfield 65nm Technologie
RAM
2,00 GB Dual-Kanaal DDR2 @ 266MHz (4-4-4-12)
Moederbord
4Core1333-FullHD (CPUSocket)
Graphics
PKB MAE200W (1680x1050@59Hz)
ATI Radeon Xpress 1200 Series (ASRock)
Harde schijf
488GB SAMSUNG SAMSUNG HD501LJ ATA Device (SATA)
Optische schijven
DTSOFT Virtual CdRom Device
Audio
Realtek High Definition Audio
Een aantal dagen geleden ben ik erachter gekomen dat mijn smartphone (xperia pro mini) audio kon streamen naar mijn laptop (waar Bluetooth in zit gebouwd) en op deze manier kan ik liedjes van mijn telefoon afspelen op de boxen van mijn laptop.
Dit werkte gewoon goed en ik wilde dat ook op mijn desktop pc.
Maar in mijn Desktop pc zat geen Bluetooth ingebouwd, dus heb ik de em1085 gehaald om een Bluetooth connectie te realiseren.
Toen ik deze had aangesloten en de drivers ""BlueSoleil 5.4.277" heb ge�nstalleerd kon ik mijn telefoon koppelen.
Maar op het moment dat ik mijn telefoon koppelde aan de audio van mijn desktop pc kwam er geen geluid uit...
Wel geeft de BlueSoleil software aan dat er een verbinding is met de audio van mijn telefoon. Ook staat in de BlueSoleil software de juiste audio uitgang aangegeven.
Een bij de volume mixer staat een extra balkje met "naam niet beschikbaar" wat ook zo op mijn laptop staat. alleen bij mijn laptop gaat er wel een groen balkje op en neer zodra er audio wordt gestreamt en bij mijn desktop pc niet.
Hoe kan dit? Ook heb ik al met BlueSoleil 6.4 aan het spelen geweest alleen dit had ook geen effect..
Desktop pc specs:
besturingssysteem
MS Windows 7 Enterprise 32-bit SP1
Processor
Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
Kentsfield 65nm Technologie
RAM
2,00 GB Dual-Kanaal DDR2 @ 266MHz (4-4-4-12)
Moederbord
4Core1333-FullHD (CPUSocket)
Graphics
PKB MAE200W (1680x1050@59Hz)
ATI Radeon Xpress 1200 Series (ASRock)
Harde schijf
488GB SAMSUNG SAMSUNG HD501LJ ATA Device (SATA)
Optische schijven
DTSOFT Virtual CdRom Device
Audio
Realtek High Definition Audio