audio tracks white noise

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgroteb

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
hey weet iemand misschien waar ik audio tracks voor white noise kan vinden....

ik luister namelijk liever naar engels dan naar spaans:cool:

maja weet iemand waar ik die audio tracks vandaan kan halen??

edit:
ik heb hem gekregen maar het is alleen de spaanse versie das het probleem

Laatst bewerkt:
Is ie origineel Spaanstalig dan?
Ook geen gehoor wanneer je daar dan Engels van gaat maken.
Krijg je dat effect als je naar Duitsland kijkt.
Lekker een oude Western met Duits sprekende cowboys:
hande hoch du!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahahahahaha

Da's jammer.
Voor 7,50 heb je de Engelse schrijft Buffy.
Heb je toch een beetje gratis Spaanse les.

Geplaatst door A.J.
Is ie origineel Spaanstalig dan?
Ook geen gehoor wanneer je daar dan Engels van gaat maken.
Krijg je dat effect als je naar Duitsland kijkt.
Lekker een oude Western met Duits sprekende cowboys:
hande hoch du!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hahahahahahaha

Nee, de originele film is Engelstalig. In Spanje doen ze aan nasynchronisatie, net als in Duitsland. Dus de vraagsteller zal een in het Spaans nagesynchroniseerde versie hebben, denk ik, en zoekt nu het originele Engelstalige geluid.

Geplaatst door jgroteb
kijk buffy JIJ SNAPT HET!!:thumb:
Natuurlijk snap ik het. :D

Maar ik kan je niet helpen, de 'losse' geluidstrack (zonder de beelden) zal moeilijk te vinden zijn denk ik. De film mét het originele geluid zal misschien wel ergens te downloaden zijn...

Maar de dvd ligt nu dus overal voor maar 7,50... Engels gesproken, met Nederlandse ondertiteling. :)
(Ben vanmiddag toevallig op 'dvd-jacht' geweest, vandaar dat ik dit zomaar weet.)

Grappig :)

White noise is namelijk ook een cd met uh.. geluid waardoor je beter kunt slapen. Schijnt zeer geschikt te zijn voor baby's, huilen ze minder. Eigenlijk is het gewoon geruis maar het schijnt wel goed te werken.

Maar wat ik nou niet goed begrijp, is de vraagsteller nou op zoek naar de film of (ook/vooral) naar de soundtrack-cd ervan? Want die is er volgens mij niet :confused:

Geplaatst door Tarabass
Maar wat ik nou niet goed begrijp, is de vraagsteller nou op zoek naar de film of (ook/vooral) naar de soundtrack-cd ervan? Want die is er volgens mij niet :confused:
Dat heb ik toch al uitgelegd? ;)

De vraagsteller hééft de film. Maar dat is de versie waarvan het gesproken woord in het Spaans is nagesynchroniseerd. En daarom vroeg hij nu waar het originele geluidsspoor van de DVD, met het gesproken woord dus gewoon in het Engels, te vinden zou zijn. Snap je? Gaat dus niet om een zogenaamde 'soundtrack cd', maar gewoon om het originele geluid van de film met de Engelse taal in plaats van de Spaanse nasynchronisatie.

Maar dat had ik dus al uitgelegd. :D

Ik snapte het ook, maar ging ervan uit dat het een Spaanstalige was.
Heb nog even gezocht voor je(heb een hoop vrienden in "de bussiness", zeg maar)maar daar is niet aan te komen.
Het zou ook verduiveld moeilijk zijn om dat synchroon te laten lopen.
Advies van hen is: ga voor de versie van €7,50 of gok op jarenlange vakanties aan de Costa's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan