sanderbutterman
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 aug 2007
Ik heb een vraagje. Ik heb onderstaande opstelling staan:
- sony bravia tv
- sony blue ray speler
- sony dvd
- sony surround set met radio tuner
- set top box upc
- sansui casettedeck
- sony video
- xbox
Beeld gaat allemaal goed. Blue ray via hdmi naar tv. Xbox via hdmi naar tv. Dvd via scart naar tv. Video via scart naar set top box. Set top box via scart naar tv.
Maar bij het geluid zit ik in de knel:
blue ray via coax in de surround set
dvd (zat in die coax en kan nu ze geluid niet kwijt)
set top box via tulp in surround set
sansui casette in video ingang surround set (me moeder wil graag nog oude casettes luisteren)
Om geen ruzie te krijgen hier willen ze naast de blue ray die ik gehaald heb de oude dvd ook nog gebruiken. Alleen zit ik met dat ding dus in de knel dat ik hem niet kwijt kan in de surround set. Tenzij die set het aankan dat de blue ray via coax gaat en de dvd via een digitale audiokabel. Of andersom, maar ik weet niet of hij het gaat snappen dat er twee zelfde soort apparaten om de beurt op 1 kanaal willen. Anders zal het telkens kabeltje wisselen worden.
Iemand die nog een andere optie weet??
bvd!
- sony bravia tv
- sony blue ray speler
- sony dvd
- sony surround set met radio tuner
- set top box upc
- sansui casettedeck
- sony video
- xbox
Beeld gaat allemaal goed. Blue ray via hdmi naar tv. Xbox via hdmi naar tv. Dvd via scart naar tv. Video via scart naar set top box. Set top box via scart naar tv.
Maar bij het geluid zit ik in de knel:
blue ray via coax in de surround set
dvd (zat in die coax en kan nu ze geluid niet kwijt)
set top box via tulp in surround set
sansui casette in video ingang surround set (me moeder wil graag nog oude casettes luisteren)
Om geen ruzie te krijgen hier willen ze naast de blue ray die ik gehaald heb de oude dvd ook nog gebruiken. Alleen zit ik met dat ding dus in de knel dat ik hem niet kwijt kan in de surround set. Tenzij die set het aankan dat de blue ray via coax gaat en de dvd via een digitale audiokabel. Of andersom, maar ik weet niet of hij het gaat snappen dat er twee zelfde soort apparaten om de beurt op 1 kanaal willen. Anders zal het telkens kabeltje wisselen worden.
Iemand die nog een andere optie weet??
bvd!