audio van meerdere apparaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

michealmcdermot

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2010
Berichten
24
Het volgende:

Ik heb een Philips dvd surround set (Philips HTS6500), waar dus ook mijn boxen op aangesloten zitten. Dit systeem heb ik met een HDMI kabel gekoppeld naar mijn televisie (Philips 37PFL5603D). Als ik dus een dvd kijk, heb ik gewoon geluid via mijn boxen aangezien de surround set via de hdmi kabel aan de televisie gekoppeld is. Nu heb ik echter ook nog een setup box (Cisco) van UPC en een Netgear Media speler (EVA9100). Ik heb echter maar 1 ingang voor audio (rood-wit) in mijn surround set, ik kan er dus voor kiezen om mijn setup-box voor digitale televisie hierop aan te sluiten, of mijn mediaspeler, maar niet allebei. Betekent dit dat ik continu die kabels moet wisselen als ik digitale televisie of een fim via mediaspeler wil kijken en hierbij goed geluid wil hebben? Of is er misschien een oplossing/alternatief zodat ik niet continu hoef te schakelen? Ik heb al geprobeerd om de Audio out van de televisie aan te sluiten op de Audio In van de surround set, maar dan krijg ik geen geluid op mijn boxen, zowel niet als ik de mediaspeler gebruik alsook niet als ik digitale televisie kijk…

Alvast bedankt voor jullie reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan