Audio voor trance

Status
Niet open voor verdere reacties.

DoodleD

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2013
Die KRK is een studio monitor. (Vlak, eerlijk geluid, bedoeld om alles goed (dus niet overdreven) te horen voor mixen)
Met die sub (welke voldoende dB's produceert om gehoor beschadiging op te lopen) er bij maak je er dus een boom, oneerlijk geluid van...
Waarom zoek je het niet gewoon in de actieve (of passieve maar dan dus versterker er bij) fullrange? http://www.bax-shop.nl/actieve-fullrange/bekijk-alle-producten.html

Dan had ik dus zelf de goede beslissing genomen ..Over de Krk :thumb: Maar zit er in de krk wel een kleine sub bass?

Laatst bewerkt:
In de KRK RP 5 zit een 5 inch woofer. Voldoende om laag op een niet al te luid volume eerlijk weer te geven.
In de RP 6 of 8 zit dus een iets groter woofer. Natuurlijk kun je er ook een sub bij kopen voor nog meer laag.
Mijn advies zou zijn ga naar een muziek winkel en beluister (met je eigen muziek) de speakers, ze klinken niet "fijn" maar eerlijk, het is maar de vraag of je dat wilt met het maken van trance.

Het is indd het beste om ergens bij een winkel het te luisteren ..Maar nog 1 vraag wat is er niet "fijn" aan? diep en vol geluid is wat ik zoek

Vlak en eerlijk is wat anders dan diep en vol en kan als niet "fijn" ervaren worden. (Leuk om geluid te proberen te omschrijven.)
Luisteren dus. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan