Hallo, ik ben hier nieuw en zit met een probleem. Ik heb een herinstallatie uitgevoerd op mijn HP pavilion dv5000. Dit betekent dat ik de gehele schijf heb geformatteerd en een schone windows XP Home installatie heb uitgevoerd. Door de Sata schijven ben ik heengekomen door NLite maar nu mijn installatie klaar is krijg ik met geen mogelijkheid mijn audio aan de praat.
In "apparaatbeheer" wordt wel "besturing voor geluid, video en spelletjes" aangegeven en daarin staan ook geen foutmeldingen maar als ik zin configuratiescherm ga kijken bij audio instellingen enzo, staat alles op grijs(disabled)
Heeft iemand een idee wat ik hieraan kan doen. Ik heb al geprobeerd om de drivers via de site van HP te installeren maar dan geeft het programma vervolgens aan dat het apparaat niet is gevonden! Ook uitpakken en handmatig proberen te installeren werkt niet...Wie helpt mij!? 
Mijn dvd/CD multi recorder (brander etc) pakt hij ook niet. Wel alszijnde cd speler. Kan dit ook met elkaar te maken hebben?
In "apparaatbeheer" wordt wel "besturing voor geluid, video en spelletjes" aangegeven en daarin staan ook geen foutmeldingen maar als ik zin configuratiescherm ga kijken bij audio instellingen enzo, staat alles op grijs(disabled)

Mijn dvd/CD multi recorder (brander etc) pakt hij ook niet. Wel alszijnde cd speler. Kan dit ook met elkaar te maken hebben?