Audio werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jjerryy

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2009
Ik heb pas geleden de videokaart ati radeon hd 4870 gekocht nadat ik hem in mijn computer heb gezet werkte mijn geluid niet meer. ik heb al probeerd de nieuwste stuurprogramma's te installeren maar dat werkt ook niet. ik heb Logitech X-530 HD audio *help mij alsjeblieft.

Laatst bewerkt:
heb je heelenmaal geen geluid meer? of aleen op internet niet meer?

als je helemaal geen geluid meer hebt staat mischien niet iets op dempen ??

mvg,ericosman

Nee ik weet zeker dat mijn speakers werken want ze werken wel op m'n andere computer.

Offtopic: Hoe komen we erbij om maar te zeggen : download een realtech driver ofzo??:confused:

Onntopic:Heb je een uitroepteken staan iod in apparaat beheer?
Hebben we het hier over een onboard geluidskaart of een pci-kaart?

Vertel eens wat meer over je systeem?(Zelf samengesteld of een merkpc?etc))

Ik heb een onboard geluidskaart er staat op mijn scherm dat het gewoon goed werkt maar dat is niet zo .

Offtopic: Hoe komen we erbij om maar te zeggen : download een realtech driver ofzo??:confused:

ik heb logitech + realtek en daar zitten nog al eens problemen in. nieuwe driver verhelpt dit probleem meestal :(

idd vertel ons wat meer over je systeem: gebruik bijvoorbeeld SIW(system information windows) of EVEREST home edition :D

ik heb logitech + realtek en daar zitten nog al eens problemen in. nieuwe driver verhelpt dit probleem meestal :(

Wellicht dat bij jou een oplossing was maar het heeft NIETS met elkaar te maken.
Je kunt dus zonder het systeem te kennen van de TS ook niet zomaar een willekeurige driver adviseren.

Vandaar ff mijn opmerking;)

Wellicht dat bij jou een oplossing was maar het heeft NIETS met elkaar te maken.
Je kunt dus zonder het systeem te kennen van de TS ook niet zomaar een willekeurige driver adviseren.

Vandaar ff mijn opmerking;)

realtek wordt het vaakst gebruikt bij mijn weten,
en als meneer zijn systeem niet post kunnen we van hier niet verder :P

Euro95 wordt ook het meeste getankt maar als het een diesel betreft.......

Tip: gewoon niet meer doen.....

Euro95 wordt ook het meeste getankt maar als het een diesel betreft.......

Tip: gewoon niet meer doen.....

snapte ik al :P Driverscanner 2009 dan ziet hij meteen welke drivers out-of-date zijn :P

Zet er AUB de specs van uw PC neer! :P

Laatst bewerkt:
Ik ga proberen een andere videokaart erin te doen met audio support 5.1 misschien werkt het dan.

Al je kabels eens nagelopen?
Kan zijn dat je met plaatsen van je kaart een kabel los getrokken hebt?
de set heeft een aktieve woofer?daar nog de spanning op??
Drivers opnieuw geinstalleerd van je geluid?
EtcEtc

Vergeten nog erbij te zeggen dat ik vista 32bit heb.
Ik weet echt zeker dat alle kabels aangesloten zijn. Ik heb ook nog driver genius gedownload met de allernieuwste drivers. Er gebeurde gisteren ook iets vreemds mijn geluid werkte in de nacht even en vandaag niet meer.

Ik heb het probleem al opgelost. Nieuwe geluidskaart erin gedaan en hij werkt weer :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan