Audio werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0169

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
Hallo,

Ik heb windows 7 geinstalleerd en ik moest uiteraard nog wat drivers achteraf installeren. Afijn, nu is dat niet zo zeer het probleem.. Maar de audio driver wil maar niet werken.
In eerste instantie waren alle drivers al geinstalleerd en werkt volgens windows 7 alles correct. Ook de audio driver, HD audio controller (Realtek ALC272). Maar ik krijg echt geen geluid. Nou had ik de driver al via apparaatbeheer verwijderd, de laptop opnieuw opgestart en dan installeert hij hem vanzelf wel weer opnieuw. Toen deed hij het ook. Maar de volgende keer dat ik hem opstartte niet meer! :confused:
Nou heb ik precies hetzelfde (verwijderen en opnieuw opstarten) al meerdere malen gedaan, maar hij blijft falen, nu krijg ik het geluid al helemaal niet meer terug :(

Kan iemand mij hierbij helpen aub?? :o

Misschien overbodige vraag maar is de driver wel geschikt voor windows 7?

De driver wordt door Windows 7 zelf opgezocht en geïnstalleerd en heeft het ook gedaan, dus ik ga er eigenlijk wel van uit..

Ok na het proberen van een aantal andere drivers heb ik Windows 7 er maar afgeknikkerd en het opnieuw geinstalleerd. Het probleem bleef zich voordoen en heb later via Configuratiescherm verwisseld van device (had weer meerdere drivers geinstalleerd voor het geluid, maar dat had hij ditmaal zelf gedaan) Dat werkte gelukkig.

Maar in principe is het oorspronkelijke probleeem nooit opgelost.. Wat mij betreft mag hier nu wel een slotje op, maar de vraag is niet opgelost. :rolleyes:

Maar alsnog bedankt voor de hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan