PlusPlus
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 mei 2009
Hallo,
Ik probeer audiofiles van het type .au te gebruiken in mijn programma.
Ik heb in een map met deze .au bestanden geplaatst als submap van de klassenmap.
In mijn programma probeer ik ze op te halen met ClassLoader en met URL te koppelen aan Applet.AudioClip.
Mijn compiler, Netbeans 7.0 beta 2, geeft geen foutmeldingen over deze code.
Maar na op build te hebben geklikt, blijk het ongelofelijke te zijn gebeurd:
De map met bestanden is verdwenen, met de muziek mee dus, en is met Windows verkenner niet meer terug te vinden.
Ook niet in de prullemand.
Ook als ik de bestanden rechtstreeks in de klassenmap zet, zijn ze na <build> verdwenen, alleen de .class bestanden staan er dan nog.
Mijn vraag is: hoe moet ik geluidsbestanden opnemen als resource-files bij mijn programma.
Of ligt het aan de beta-versie van de nieuwste Netbeans?
Ik probeer audiofiles van het type .au te gebruiken in mijn programma.
Ik heb in een map met deze .au bestanden geplaatst als submap van de klassenmap.
In mijn programma probeer ik ze op te halen met ClassLoader en met URL te koppelen aan Applet.AudioClip.
Mijn compiler, Netbeans 7.0 beta 2, geeft geen foutmeldingen over deze code.
Maar na op build te hebben geklikt, blijk het ongelofelijke te zijn gebeurd:
De map met bestanden is verdwenen, met de muziek mee dus, en is met Windows verkenner niet meer terug te vinden.
Ook niet in de prullemand.
Ook als ik de bestanden rechtstreeks in de klassenmap zet, zijn ze na <build> verdwenen, alleen de .class bestanden staan er dan nog.
Mijn vraag is: hoe moet ik geluidsbestanden opnemen als resource-files bij mijn programma.
Of ligt het aan de beta-versie van de nieuwste Netbeans?