Heb nu net me Windows XP (inc. ServicePack2) geïnstalleerd maar nu zegt hij bij het installeren van de drivers van mijn onboard geluidskaart van Realtek AC'97 dat tie niet compatible is met de windows eisen.
Hij heeft het altijd gedaan zelfs de laatste keer met service pack2 en nu begint hierover te zeuren.
Iemand enig idee wat ik moet doen?
Kan de drivers ook niet echt vinden voor deze realtek onboard geluidskaart op mijn msi KTV4 moederbord.
De laatste drivers die ik had gevonden (Realtek_ALC_AP001) geeft de zelfde error.
Ps. In Everest geeft tie aan dat de codec van de AC'97
Avance logic ALC650 is. Kan ik hier misschien iets mee doen??
Ik zie bij SouthBRidge staan dat het een Via VT8235 is en dat de AC'97 ook VT8235 is dus zou ik deze dan kunnen gebruiken? (3de)
Via drivers
BVD,

Hij heeft het altijd gedaan zelfs de laatste keer met service pack2 en nu begint hierover te zeuren.
Iemand enig idee wat ik moet doen?
Kan de drivers ook niet echt vinden voor deze realtek onboard geluidskaart op mijn msi KTV4 moederbord.
De laatste drivers die ik had gevonden (Realtek_ALC_AP001) geeft de zelfde error.
Ps. In Everest geeft tie aan dat de codec van de AC'97
Avance logic ALC650 is. Kan ik hier misschien iets mee doen??
Ik zie bij SouthBRidge staan dat het een Via VT8235 is en dat de AC'97 ook VT8235 is dus zou ik deze dan kunnen gebruiken? (3de)
Via drivers
BVD,
Laatst bewerkt: