Audiofragment automatisch laten afspelen tijdens een overgang

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joshua822

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2008
Hallo allemaal!

Ik ben voor school een presentatie aan het maken en ik zou graag willen dat een audiofragment al begint tijdens de overgang naar de dia. Het audiofragment begint wel automatisch als de overgang gedaan is. Ik zou dit dus eerder willen hebben.

Heeft iemand een snel idee? Ik zou het tegen dinsdag moeten weten. :(

Alvast bedankt,
Joshua.

Bedankt allemaal. Ik heb het al opgelost. Je moet eerst het audiofragment selecteren en dan naar het tabblad Animaties gaan. Open daarna het volledige menu van de groep Animaties. Hier kun je de animatie-instellingen voor de overgang naar de huidige dia in verband met het audiofragment instellen. Als je nu naar het tabblad Effect gaat en in de groep Afspelen starten Vanaf begin selecteert, zal het audiofragment ook worden gestart tijdens de overgang naar deze dia. ;)

Joshua.

Bedankt allemaal. Ik heb het al opgelost. Je moet eerst het audiofragment selecteren en dan naar het tabblad Animaties gaan. Open daarna het volledige menu van de groep Animaties. Hier kun je de animatie-instellingen voor de overgang naar de huidige dia in verband met het audiofragment instellen. Als je nu naar het tabblad Effect gaat en in de groep Afspelen starten Vanaf begin selecteert, zal het audiofragment ook worden gestart tijdens de overgang naar deze dia. ;)

Joshua.

Graag gedaan. Mooi opgelost. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan