audiofragmenten afspelen via snelkoppenling die erna hoobaar zijn via de micro input

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrPsycho

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2009
Berichten
759
Ik ben gamer, en samen met wat vrienden ga ik vaan op games zoals MW2, BBC2 enzo de voice chat onveilig maken (na toestemming van andere spelers), waarbij we vooral troll tunes naspelen.

Een van ons heeft onlangs deze site gevonden: www.instantsfun.es een site waarbij je op een knopje moet duwen voor een leuke trolltune. hij deed dit gemakkelijk door op een tweede scherm deze webpagina open te houden, en gewoon deze tunes af te spelen via zijn luidsprekers, waarna deze werden opgenomen mt z'n microfoon en zo werden afgespeeld ingame.

Aangezien ik geen 2e scherm of boxen gebruik, zoek ik een manier om deze tunes en andere tunes te kunnen afspelen via een programmatje (zonder deze site dus, en met allemaal tunes die op m'n pc staan) door het indrukken van een toets op mijn numerieke keypad of vrije toetsen op m'n toetsenbord waarna deze tunes zogezegd ook als microfoon input gezien worden en rechtstreeks afgespeeld worden ingame.

Kan iemand mij helpen aan een programmatje die dit zou kunnen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan