audiogesprek msn messenger doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert1978

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 nov 2002
sinds kort krijg ik geen verbinding meer met een audiogesprek met iemand. dan krijg ik de melding: Er zijn problemen met het netwerk dat je wilt bereiken of met de computer die je wilt bereiken, probleer het later opnieuw.

Ik dacht eerst dat dit kwam omdat ik sinds kort ook nieuwe router heb (had hiervoor een andere router, deed het zonder problemen, zonder poorten open te stellen). Maar nu hoor ik van iemand anders dat die ook geen audio gesprekken meer kan voeren. Hij heeft ook een router, maar kon dit voorheen wel.

Is er in msn misschien iets veranderd dat je weer zoals vroeger in je router poorten moet openstellen ofzo? Of heeft msn een storing al een tijdje wat audiogesprekken betreft?

Staat er niks op de site van je provider. Meestal geven ze dan een tip hoe dit is op te lossen. Het kan zijn dat er een firewall aanstaat. PS Kan ook op jou pc zijn.

ja maar omdat een kennis van me precies hetzelfde heeft sinds kort daarom snap ik het niet, ligt het volgens mij niet aan mn pc/router

wat voor merk router heb je en wie je je internetprovider. Misschien kunnen ze hier wat meer vinden. PS. Welke virusscanner heb je en zit hier ook een firewall bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan