augmsg.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arne1963

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2001
Berichten
135
Ik heb een bestand op mijn computer genaamd augmsg.exe. Dit is volgens mij een virus.Als ik hijack eroverheen gooi en ik verwijder de sleutels in het register staan ze er 10 seconden later weer. Ik kan het bestand hernoemen en verplaatsen maar niet verwijderen. Opstarten in DOS en dan verwijderen gaat niet want het betreft een NTFS-partitie welke niet kan worden gelezen door DOS. Is er een andere maier om dit bestand te verwijderen?
 
schakel eerst systeemherstel uit,
start op middels F8 (veilige modus),
verwijder het bestand,
leeg de prullenbak,
scan met je virusscanner voor alle zekerheid je systeem,
start daarna opnieuw op en schakel systeemherstel weer in.

Je probleem is m.i. nu opgelost ?
 
ik kan trouwens zo snel dat augmsg.exe niet vinden bij het Googelen...........? Waarom denk je dat het een virus is ?

Volgens mij is dit geen virus.................... maar iets van een zoek progje (o.a. Google)
 
Ik dacht het omdat ik het bestand bij niemand anders zie en vanaf het moment dat het erop zit maakt mijn systeem zoveel mailtjes aan en dat vind ik verdacht.
Tevens gooit het het internet verkeer.

Ik heb het bestand inmiddels wel kunnen verwijderen. Nu maar eens kijken of mijn systeem weer goed werkt. Bedankt voor je reactie in ieder geval
 
Bedankt maar ik heb het bestand nu toch kunnen verwijderen en de problemen zijn hiermee opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan