autenticatieprobleem met Sony Experia Z tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loek46

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2009
Besturingssysteem
windows 10 pro
Ik heb een Sony Experia z tablet.

Tot nu toe kon ik probleemloos inloggen via wifi naar mijn Huawei modem van Online.

Echter nu krijg ik geen verbinding meer en komt de mededeling "Autenticatieprobleem".

Ik heb op een gegeven moment de tablet maar gereset, maar dat helpt dus ook niet. Ook de wps knop op de modem ingedrukt enz.

Ik kan bij deze tablet ook geen gaatje vinden waar je een zachte reset mee kunt doen, waardoor je gegevens gespaard worden.

Er is niets gewijzigd bij het modem of bij het tablet das hoe het komt dat er geen verbinding meer is ???

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? De tablet is nu onbruikbaar.

groet, Loek

Wat je zou kunnen proberen is door middel van in te loggen in je router, de WPA code vervangen door een nieuwe en met deze nieuwe code proberen aan te melden bij je WI-FI

Wat je zou kunnen proberen is door middel van in te loggen in je router, de WPA code vervangen door een nieuwe en met deze nieuwe code proberen aan te melden bij je WI-FI

Dank voor de reactie:

Ik heb drie mogelijkheden, en alle drie geprobeerd, maar dat helpt niet. Ik kom met zowel mijn tablet en nu blijkt ook niet met mijn laptop op internet.
Hij stond op WPA2-PSK en heb hem daarop weer teruggezet. Versleuteling staat op AES.

De Tablet heb ik u al drie keer gereset maar helpt ook niet.

Ik denk dat ik de Modem ga resetten. maar wat ik dan kwijt raak overzie ik niet. Wat kan er mis gaan?

groet, Loek

Dank voor de reactie:

Ik heb drie mogelijkheden, en alle drie geprobeerd, maar dat helpt niet. Ik kom met zowel mijn tablet en nu blijkt ook niet met mijn laptop op internet.
Hij stond op WPA2-PSK en heb hem daarop weer teruggezet. Versleuteling staat op AES.

De Tablet heb ik u al drie keer gereset maar helpt ook niet.

Ik denk dat ik de Modem ga resetten. maar wat ik dan kwijt raak overzie ik niet. Wat kan er mis gaan?

groet, Loek

Wat opvalt is dat na het resetten van de tablet, de gegevens van de internet verbinding met het modem er in blijven staan. En dus blijft ook het autenticatieprobleem. Hoe kan ik de internet verbinding in het tablet wissen, zodat ik een nieuwe verbinding kan aanmaken?

Ook het modem heb ik al gereset, helpt ook niet. Mijn laptop kan nu wel op het internet komen, waardoor ?

Groet, Loek.

Het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik heb de tablet maar weg gelegd, gaat niet meer lukken denk ik.

Loek.
Wat opvalt is dat na het resetten van de tablet, de gegevens van de internet verbinding met het modem er in blijven staan. En dus blijft ook het autenticatieprobleem. Hoe kan ik de internet verbinding in het tablet wissen, zodat ik een nieuwe verbinding kan aanmaken?

Ook het modem heb ik al gereset, helpt ook niet. Mijn laptop kan nu wel op het internet komen, waardoor ?

Groet, Loek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan