Authenticatie probleem Android phone - Ziggo Horizon box

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mauvan

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2008
Berichten
136
Ik heb een irritant probleem met mijn Acer E700 vs Ziggo Horizon.
Mijn verbinding kan alleen over 2.4 Ghz.
Geexperimenteerd met kanalen: zonder resultaat.

Mijn smartphone connect wel als ik wifi uit zet en weer aan. Maar na enige tijd (in standby) lijkt er verbinding (wifi-icoontje in de status doet 't), maar er is geen internet connectie.
Andere apparaten werken connecten wel, zoals PC, laptop, iPad en andere smartphones die hier rondzwerven. Die gaan trouwens wel over de 5 GHz band.

Aangezien het apparaat omschakelt naar 3g lopen mijn kosten op. Ik begrijp er niets van.
De meest recente update van Acer (begin okt.) staat erop, wat dat betreft up-to-date. Trouwens ook al de phone volledig terug naar fabrieksinstellingen getjoept, zonder verbetering.
Aangezien ik op de Acer geen extra mogelijkheden heb om instellingen te veranderen probeer ik het hier 's.

Bovendien heb ik hier geen last van op mijn werk waar de plafonds volgehangen zijn met Cisco routers.

Wie ziet er mogelijk een oplossing??
Dank dank
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan